Björn den gode
Swashbuckler
Ja, jag tror att vi har precis motsatta åsikter i det mesta som rör den här frågan men att börja diskutera huruvida patriarket finns eller om representation är onödigt känns som en diskussion som är så pass off-topic att vi nog i sådana fall får ta den någon annan stans, så jag nöjer med att säga att jag tycker det är coolt att du också är med och bidrar.Nu ska jag sluta svamla, har spelat RDR2 i flera dagar och nätter så jag skriver säkert inte vidare sammanhängande. God natt på er alla, vare sig ni tycker som jag eller precis motsatt så är ni alla lika coola så länge ni är med och bidrar till det här vattenhålet för gamla rollspelsuvar!
Sen citerade jag några punkter där jag typ håller med i vart fall.
Jag håller helt med om att sexiga bilder inte borde vara tabu, men sen är det väl ingen som har sagt det heller?Minimoni;n299752 said:Jag tror spelet kommer bli awesome och jag tycker inte sexiga bilder borde vara tabu, sexiga bilder behöver och är i många fall inte sexistiska bilder.
Yes! Det här vill jag också ha, jag tycker att alla framtidsskildringar är som bäst när de kommenterar samtiden och att dra saker till sin spets inom sådana här områden kan jag tycka blir jättecoolt.Dock gillar jag culture-gamling så om kroppsmodifikationsmöjligheterna har gått tillräckligt långt så kan faktiskt en del ”sexuella revolutioner” ha skett i spelet på riktigt och det vore spännande att läsa om.
Sen mer allmänt så undrar jag om ni andra har någon teori om varför det "råkade" bli en ung sexig docksöt kvinna som är nere som var den bilden de valde att marknadsföra sig med, slumpen?
Och nej, jag är fortfarande inte upprörd, men jag kan ju säga att om Ymirs svar sett ut mer som Lupus och bett oss som tycker att det varit en dåligt val av bild att lägga pengarna på något annat så hade jag definitivt gjort det. (Det kommer jag ju förövrigt antagligen göra ändå, jag köper fruktansvärt lite rollspel men det hör kanske inte riktigt hit)