Nekromanti Reklamfilmer ni gillar [länktråd]

Rickard

Urverk speldesign
Ok, förra tråden gick inget bra, eftersom folk tog mig för seriöst, så istället ska jag vara tydligare. Visa vilka reklamfilmer som du tyckt har varit rejält underhållande? Nej, du får inte skriva "Knäckehäxan rular" utan du måste visa ditt svar i form av länkar till videosnuttar.

Här är två reklamfilmer jag direkt kommer å tänka på som underhållande:
Lassie
Spike Jonez rules

/Han som tycker att vetskapen av att veta att det är reklamfilmer förtar lite av det roliga, eftersom man har en förväntan av att något ska hända, men det får han ta

Anders Åstrand

Swordsman
Första gången jag såg filmen där sony skickar en baziljon studsbollar nedför en gata i San Francisco ackompanierat av José Gonsales cover av Heartbeats fick jag en tår i ögat.

länk

EDIT: Bättre kvalité

Dewil

Skrivbordsgeneral
Sen anser jag att den första ipren-reklamen är stor komik, men... ja.
Den om att Ipren bara är till för kvinnor med mensvärk eller den om att Ipren kan utföra en massa cirkuskonster?

Dewil

Storuggla

Champion
Den där en snubbe med gitarr försöker bryta sig in till en sjukling. Absurditeten i det hela.

Storuggla, paracetamol

Anders Åstrand

Swordsman
Haha, varenda jävel gick och nynnade på ipren-låten :gremsmile: Deras nya, med olika ipren-låtar på en skiva är riktigt kul också tycker jag. (hittar ingen video)

ostro

Veteran
Re: Unpimp ze auto

Jag som tänkt posta den innan min hjärnskakning sa: "Nej nu får det vara nog. Nu går du och lägger dig."