Tror det blev 16:e, vet ej säkert dock.Burnmoe said:Sååååå. Vilken dag blev det sen?
Yes baby.God45 said:Kan alla kl.16 på söndag?
GroovyRecca said:Yes baby.God45 said:Kan alla kl.16 på söndag?
Typ så. Och då vet jag inte om det är värt att ha mer än någon slags "inför"-möte (vilket iof kan vara värt - vi får chans att presentera karaktärer lite osv och kommer därför igång fortare nästa gång).Anchorman said:Det funkar, men jag vill helst inte hålla på mycket längre än 22 på grund av måndagens jobb.
Eller så kan jag köra min in medias res början på kampanjen och avsluta med en cliff hangerÜbereil said:Typ så. Och då vet jag inte om det är värt att ha mer än någon slags "inför"-möte (vilket iof kan vara värt - vi får chans att presentera karaktärer lite osv och kommer därför igång fortare nästa gång).Anchorman said:Det funkar, men jag vill helst inte hålla på mycket längre än 22 på grund av måndagens jobb.
Übereil
Oavsett om det blir 16:00 eller 20:00 så måste jag säga att det blir bara möjligt för mig om jag slutat hosta upp lungorna till dess.God45 said:Så om jag måste jobba på söndag kan jag inte börja fören kl.20.00. Fungerar det för alla?