En ideal fredag har jag jobbat och skolat mig hela veckan och är alltså ganska sliten. När jag kommer hem cirka 1635 parkerar jag arslet framför datorn och reser mig bara för sömn, mat och biologiska funktioner.
Ungefär klockan 17 är min fredagspizza klar (fryspizza, såklart. Måste vakta kalorierna) och jag dricker en öl till (åt helvete med kaloribesparingen! Här gäller kvalitet.) och jag smörjer mitt krås. Klockan 1715 är jag mätt, belåten, och milt ölbuzzad. Klockan 1720 bestämmer jag mig för att lägga mig en stund på sängen. Klockan 172015 sover jag som ett barn. 1900 vaknar jag, sätter mig vid datorn och är nu pigg och fräsch och orkar spela World of Warcraft hela natten. WoW är nämligen bland det hjärndödaste man kan spela, även om man kör något "riktigt". Särskilt om jag kör med min magiker. Då behöver jag bara trycka på "3" hela tiden och då och då byta gubbe att skjuta på. Avslappnande. Sen sover jag länge, sen spelar jag mer WoW. Sen sover jag inte lika länge, sen spelar jag mer WoW. Har jag tur får jag ligga, men i mitt fall ser jag inte sex som något avslappnande (jag måste härja ut i natten och sen kan jag inte svara för Marco et al men i mitt fall går det ganska vilt till under själva akten. Efteråt är jag däremot jävligt avslappnad, sen blir jag helt uppstissad av alla endorfiner. Hemskt.)