Kom att tänka på en annan sak..
Angående religiösa artefakter, ni vet de som finns i Religionsboken:
Jag frågade någon för ett tag sedan (förmodligen Krille) om dessa, något om hur de fungerar. Personen i fråga (förmodligen Krille) svarade att de fungerar som en vanlig artefakt men att de alstrat teotropi från guden och sedan sköter resten själv. Detta lämna i.a.f. mig med en hel del frågor (skulle kanske frågat personen (förmodligen Krille) efter det att jag ställt första frågan...).
1. Har en religiös artefakt ett aktiveringsslag?
2. Lyckas man alltid använda artefakten även om den inte har ett aktiveringsslag?
3. Finns det inga kriterier för vem som får använda religiösa artefakter?
4. Måste inte guden godkänna personen som ska använda sig av hans teotropi genom artefakten?
5. Är inte vissa av de religiösa artefakterna lite väl bra?
6. Borde det inte stå i religionsboken om hur artefakterna fungerar?
MVH
Lycan
Angående religiösa artefakter, ni vet de som finns i Religionsboken:
Jag frågade någon för ett tag sedan (förmodligen Krille) om dessa, något om hur de fungerar. Personen i fråga (förmodligen Krille) svarade att de fungerar som en vanlig artefakt men att de alstrat teotropi från guden och sedan sköter resten själv. Detta lämna i.a.f. mig med en hel del frågor (skulle kanske frågat personen (förmodligen Krille) efter det att jag ställt första frågan...).
1. Har en religiös artefakt ett aktiveringsslag?
2. Lyckas man alltid använda artefakten även om den inte har ett aktiveringsslag?
3. Finns det inga kriterier för vem som får använda religiösa artefakter?
4. Måste inte guden godkänna personen som ska använda sig av hans teotropi genom artefakten?
5. Är inte vissa av de religiösa artefakterna lite väl bra?
6. Borde det inte stå i religionsboken om hur artefakterna fungerar?
MVH
Lycan