Nekromanti religoner

Geezer

Veteran
Jag tycker att det är synd att det bara finns två religoner däför undrar jag om det finns några online att tillgå eller om Riotminds tänker ge ut några mer

The world is full of kings and queens who blind your eyes and steel your dreams its heaven and hell

neuter

Swordsman
Egentligen finns det ju fyra religioner beskrivna (glöm inte DVärgarna och Alverna).

"Soylent Green is people!"

Hjonas

Veteran
Varför inte vara en företagsam rollspelare och gör några egna. Skulle säkert vara uppskattat, eller?.

/Hjonas

[ Excutioner - Slayer of the light. Desecrator, Violator, Devastator - Messenger of Death ]

jonix

Warrior
SJälv tycker jag att de låtit bli att beskrivit två (människo) religoner överhuvudet taget, de skulle gjort som det är hos magikerna, tycker det är relativt enkelt att göra egna religoner, snegla på de fyra religonerna och döp om bönerna (kanske göra om dem lite), mixtra och skriv lite bakgrund och filosofi. vipps! en ny, kommer att lägga upp ett par på forumet inom ett tag, men ta gärna kontakt med mig redan nu och hjälp mig (så jag inte gör HELT bort mig...)
jonix.e@sweden.com

Dart

Warrior
Förhoppningsvis kommer det väl en Modul som heter Religioner eller så tar med de med religionera mer ingående i världsmodulen.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."