Nekromanti Repetikon XV, Torsdagen den 9:e Maj, kl 18:00

Anarchclown

Swashbuckler
Senaste Repetikon var en storslagen succé. Nu försöker vi bygga vidare på denna framgång. Jag kommer som vanligt att närvara och vara tillgänglig som spelledare till Myths eller annat om mitt humör tillåter det. Förhoppningsvis har vi arrangemang av samma kaliber som Wilhelm och Klaus senast att erbjuda också. Anmäl gärna intresse tidigt för att uppmuntra oss arrangörer.

Übereil

Swashbuckler
Är DL ens öppet på torsdag, med tanke på att det är röd dag?

Übereil

anth

Vetefan
Übereil said:
Är DL ens öppet på torsdag, med tanke på att det är röd dag?

Übereil
Det är öppet.
Men det är röd dag.
1: Ska vi börja så sent som 18:00?
2. Stänger de redan 20:00?

Anchorman

Swashbuckler
Det stänger väl 22.00 som vanligt. Sen står inte repetikon med på deras schema, vilket är synd.

Übereil

Swashbuckler
Folk jobbar inte så det borde inte vara något problem så (jag misstänker för egen del att det kommer vara söndagstrafik vilket innebär att sista tåget går 21:55).

Übereil

Anarchclown

Swashbuckler
Jag planerar i alla fall att spelleda någonting till MYTHS om ingen annan känner sig manad att ta itu med något?

Anarchclown

Swashbuckler
Vi har blivit erbjudna att eventuellt hålla på längre än till tio av DL. Jag kan höra mig för om intresse finns. Det är väl röd dag?

Übereil

Swashbuckler
Tåget går givetvis inte senare än 21:55, eftersom det är röd dag, så jag verkar inte kunna utnyttja att vi kan vara kvar längre (om jag inte hittar någonstans att sova...).

Übereil, jävla typiskt