anth
Vetefan
Halloj! Ville bara säga att Repetikon närmar sig.
Mer info kommer...
Mer info kommer...
Sitter du alltså och håller på cthulhu.se?anth said:Repetikon-flyer
Det är en pdf om ni försöker öppna den i mobilen.
Iä fhtagn.Jocke Kofot said:Sitter du alltså och håller på cthulhu.se?
Det här kommer jag inte alls hinna med. Dyker jag upp på repetikon så blir det som spelare. Mer troligt är att jag inte dyker upp alls den här gången.chrull said:Jag funderar på att dyka upp och köra Speltestäventyret för nya versionen av Mutant Chronicles om någon skulle vara intresserad av att spela det.
Jag är duglig nog! Spelar gärna detta. Gärna med något trevligt system jag längtar efter att prova, typ LotFP eller något annat skoj.Eksem said:Barnen har försvunnit någonstans i höjderna runt Schwarzton, och de stackars byborna behöver er hjälp. Är ni dugliga nog att stilla de stackars lantbrukarnas oro?
Eksem said:“Daaaaad, it’s kids. The little kids that have gone missing.”
“Oh shut up boy, you’re the worst blacksmith alive today, and you know
it. Where was I? Oh, these kids today. Back in my day, we never ran off to the hills to ‘frolic’ or whatever code-word these snots use today. For one, the hills were dangerous! All sorts of monsters and bandits and assorted evil kept us in our homes with our windows shuttered tight when we weren’t in the fields risking our necks to feed our families! ‘The hills’ were just another word for DEATH!"
Barnen har försvunnit någonstans i höjderna runt Schwarzton, och de stackars byborna behöver er hjälp. Är ni dugliga nog att stilla de stackars lantbrukarnas oro?
Mums!Eksem said:“Daaaaad, it’s kids. The little kids that have gone missing.”
“Oh shut up boy, you’re the worst blacksmith alive today, and you know
it. Where was I? Oh, these kids today. Back in my day, we never ran off to the hills to ‘frolic’ or whatever code-word these snots use today. For one, the hills were dangerous! All sorts of monsters and bandits and assorted evil kept us in our homes with our windows shuttered tight when we weren’t in the fields risking our necks to feed our families! ‘The hills’ were just another word for DEATH!"
Barnen har försvunnit någonstans i höjderna runt Schwarzton, och de stackars byborna behöver er hjälp. Är ni dugliga nog att stilla de stackars lantbrukarnas oro?