Nekromanti Respekt...

Krell

Veteran
De är ju sant att en Kaos Drake inger respekt.

Men i min grupp är det faktiskt Järn draken.

Vaun Vuriche

Warrior
jag tror att det monster som erhållit mest respekt i mina kampanjer nånsin är den egentligen (i jämförelse med rollpersonerna) rätt klena demonen i Marsklandet. Dom var helt livrädda vid det laget och underbart förvirrade. Att se dom mäktiga hjältarna fly för odjuret var helt underbart att se för spelledaren (jag). När det väl kom till strid dog dock demonen rätt snabbt men skräcken jag utsatte dom för innan dess var tillfredställande så det räckte o blev över.

Vindhand

Myrmidon
Respekt för vem?

Spelarnas respekt för sin SL skulle snarare kunna ta rätt stor skada av en "stor kaosdrake" /images/icons/wink.gif

Imho är det piratankor.

Schesuz

Veteran
Jag skulle säga att det är en uråldrig nova draka (kan göra 22000 i skada) för vissa spelare, annars skulle jag säga en Minotaur beväpnad med 2H Yxa, det är respekt mannen.

GOD JUL ALLA ROLLSPELARE

Mvh Schesuz

Dart

Warrior
Re: Respekt

Varför inte ett gäng mysiga likätare? Hur kul som helt om en rollperson blir infekterad och dom andra börjar bli lite oroliga runt han:)

Walk softly and carry a big stick.

Själv använder jag inte de olika avarterna av drakar men en drake ligger väldigt bra till ändå. Vissa demoner kan väl tävla om den platsen också, liksom vissa odöda.

/Gloria Excelsior