Nekromanti Return of son of bride of Forumitdrömmar

Nightowl

Champion
Eller bara nästan, jag drömde om själva forumet: I min dröm skulle det visst bli en julkalender, och temat i år var japanska seriefigurer som SLP till "kända rollspel". Jag hade lovat att skriva något till Khelataar (!) men hade glömt det. Då ringde Rosen och skällde ut mig. :gremfrown:

Erik

Rosen

Myrmidon
temat i år var japanska seriefigurer som SLP till "kända rollspel". Jag hade lovat att skriva något till Khelataar (!)

Men det är väl ett känt rollspel..?

men hade glömt det. Då ringde Rosen och skällde ut mig

Å andra sidan kan jag ge mig f-n på att det i Lancelot-listans arkiv faktiskt finns nånting av dig om någon japansk seriefigur till Khela, bara jag letar lite.

--
Åke

AEGIS PRIME

Swordsman
Kom bara ihåg den där diskussionen om en skurk till Justice Leage som jag har översatt till en Khelataar skurk. Jag kom även ihåg en Cirana "manga"version men det var ju Åke som låg bakom den...

Nightowl

Champion
Å andra sidan kan jag ge mig f-n på att det i Lancelot-listans arkiv faktiskt finns nånting av dig om någon japansk seriefigur till Khela, bara jag letar lite.
Sarokhela-modulen, till vilken jag typ gjort inget, innehåller en Pokemon-pastisch, men den är ditt fel... jag menar din förtjänst.

Erik