LOLRÖSTA INTE UT MIG!
JAG VET ATT JAG GJORDE FEL!
FÖRLÅT!
LOLRÖSTA INTE UT MIG!
JAG VET ATT JAG GJORDE FEL!
FÖRLÅT!
Alltså, den enda jag vet är bybo är ju jag själv, och jag hade ingen annan vettigare att hålla säker. Iom att du outat att du satt på nattmordet så var det ju därför rimligt i mina ögon att du skulle få möjligheten att hamna i en situation där du skulle behöva få förklara dig själv varför du använt det som du gjorde.Alltså, var du på riktigt orolig för att jag var ulv men samtidigt redo att låta en ulv nattmörda?
Lite motsägelsefullt.
Jag är ju inte ulv för guds skull!Så varför outar Impetigo ulv:
Jag har redan sagt att jag inte har några förmågor.Och jag vill att förmågorna outas enligt Anthrox schema! Om du inte fått förmåga, säg det!
Basenanji: Ingen förmåga
Empiricus: ???
Biobunker: ???
Impetigo: ulv
Octagonal: Nattmördare
RasmusL: ???
Sidd: Ingen förmåga*
* Om Sidd är ulv med förmåga kan detta vara en lögn.
Jag föreslår att fraktionssiaren håller sig gömd.
Jag tänker också att Impetigo djärv är nöjd med caset mot Anthrox. Impetigo kan ju bara prata om en enda sak i R1: outningen av namn som Anthrox gör.Väldigt sannolikt: Impetigo ser att planen är solid och bestämmer sig för att offra sig för ulvlaget. Inte orimligt, kanske till och med smart. Impetigo har grundat för det ett tag och går sedan in med en snajp, hoppas kanske kunna komma undan med det (lol!).
Jag är numera säker på att du, jag, och Octagonal är bybor.Annars är Anthrox rätt mycket på BB7. Vi bör läsa Anthrox legacy noga denna rundan!
Är det tillbakakaka för att jag lite jagat dig de senaste spelen?Jag är numera säker på att du, jag, och Octagonal är bybor.
Jag är säker på att Impetigo och Sidd är ulvar.
Biobunker och Empiricus tycker jag känns tveksamma, men jag har svårt att se Bio som skurk med tanke på hur han skrivit och tjabbas med Octa och Anthrox.
Det som gör att jag blir osäker på dig @BiobunkerVII är att du inte var med så mycket igår och (i mina ögon) inte kör så aggressivt och drivande som jag förväntar mig av en bybo please step up! Du är varulvsspelens quarterback i ett amerikanskt high school-drama! Musklig, charmig, dryg men med hjärta innerst inne. Elda på nu! Pressa Sidd! Pressa Impetigo! Ta reda på om Empiricus är snel hest eller ulvarnas sprakfåle!
Jag deklarerade i fredags att jag skulle vara borta stora delar av lördagen, kikade in under söndagen och såg 4532 inlägg där Anthrox och Octagonal jiddrade om smulor, så då blev jag lite trött. Ska erkänna att jag slöläste tråden och kastade in nån brandfackla eller två framåt slutet.Jag är numera säker på att du, jag, och Octagonal är bybor.
Jag är säker på att Impetigo och Sidd är ulvar.
Biobunker och Empiricus tycker jag känns tveksamma, men jag har svårt att se Bio som skurk med tanke på hur han skrivit och tjabbas med Octa och Anthrox.
Det som gör att jag blir osäker på dig @BiobunkerVII är att du inte var med så mycket igår och (i mina ögon) inte kör så aggressivt och drivande som jag förväntar mig av en bybo please step up! Du är varulvsspelens quarterback i ett amerikanskt high school-drama! Musklig, charmig, dryg men med hjärta innerst inne. Elda på nu! Pressa Sidd! Pressa Impetigo! Ta reda på om Empiricus är snel hest eller ulvarnas sprakfåle!
Jag blir inte arg! Det är kontrarevolutionärt att bli arg på fluff.Är det tillbakakaka för att jag lite jagat dig de senaste spelen?
Jag har tänkt lite så själv och kanske legat lite för lågt mot dig.
Ska ta mig en funderare och kolla igenom vad du håller på med egentligen.
/Här skulle det sen stå nåt fluffroligt men enligt design så vågar jag inte för då blir alla arga
Planen håller typ fortfarande. Själva grejen var ju att om nån bryter mot den så vet vi att den är ulv och nu gjorde Impetigo det. En ulv mot en bybo borde byn tjäna på.
Alltså föreslår jag att vi denna runda klipper Impetigo och att jag avvaktar med nattmordet.
Då borde vi vara 4-2 framåt vilket är bra odds för byn så tror vi tar hem detta.
I och med att Impetigo outade sig som ulv har vi fortfarande övertaget.