Varulv [REVOLOUPTION] - R2

Octagonal

Swashbuckler
Eftersom att Impetigo inte har sagt vilka som är dennes ulv vännner så blir det ännu rödare!!!!

Om Impetigo varit bybo (och ulvarna ännu inte hittat varandra) skulle dessa ha kontaktat Impetigo vid det här laget då de som vi andra förutsätter att Impe är ulv.
Impetigo har inte sagt vilka som eventuellt har kontaktat denne vilket gör Impe ännu rödare.

Tycker även det nästan går att se att Impe är ulv som gett upp gällande sin egen medverkan. Ingen riktig energi i posterna om ni fattar.

Octagonal

Swashbuckler
Jag är inte lika övertygad, men om du har rätt så vinner ju byn och det är det viktigaste.
Vi får dock vara försiktiga nästa runda. Om ulvarna får nattmordet då har vi stora problem. En snajpröst och ett nattmord där så har vi förlorat.

Fan planen är kanske inte så solid trots allt. Ifall ulvarna vinner om dom är lika många var vi supernära att förlora. Hade en ulv haft nattmordet förra rundan och dödat en bybo plus snajprösten hade vi varit lika många!!!

Tänker jag fel eller höll det på att gå så illa?
Isåfall grönar det Basse rejält som väl sagt på nattmordsförmågan.

Det rödar samtidigt alla oss som tyckt planen varit så bra…

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Vi får dock vara försiktiga nästa runda. Om ulvarna får nattmordet då har vi stora problem. En snajpröst och ett nattmord där så har vi förlorat.

Fan planen är kanske inte så solid trots allt. Ifall ulvarna vinner om dom är lika många var vi supernära att förlora. Hade en ulv haft nattmordet förra rundan och dödat en bybo plus snajprösten hade vi varit lika många!!!

Tänker jag fel eller höll det på att gå så illa?
Isåfall grönar det Basse rejält som väl sagt på nattmordsförmågan.

Det rödar samtidigt alla oss som tyckt planen varit så bra…
Inte för att framhäva mig själv (men det gör jag i alla fall), det var någon jävla smulare som sa det i R1 när rundan presenterades som vattentät.......

Octagonal

Swashbuckler
Inte för att framhäva mig själv (men det gör jag i alla fall), det var någon jävla smulare som sa det i R1 när rundan presenterades som vattentät.......
Den var ju uppenbart inte vattentät enligt sin logik ju. Jag såg inte den kritiken jag själv la fram nu utan mest att om nån bybo klantar sig/inte följer planen så fungerar det inte eller floskler om att det alltid kan skita sig. Inte exakt hur ju.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Inlägg #81 från R1 - typ så fort planen presenteras.

Det är väl typ exakt det du skriver i ditt inlägg @Octagonal?

BiobunkerVII

Kaoskardinal
@Empiricus kan du förklara för mig som jag vore en kretin varför du valde att låsa in dig själv på kåken?
Argumentet att du vill ge @Basenanji möjlighet att samla ihop sina sansculottpolare och lyncha nån känns väldigt obyboigt när byn "enats" om att inget nattmord ska utföras. Jag tolkar det här mer som att du var rädd för att bli siad och att det skulle komma fram att du har cheddar i fickorna!

Sidd

”Bybo”
Ser inte vad utfallet blir på alla varianter som skissas av Octa och BB7 nu då vi väl inte fått reda på mer om förmågorna som saknas.
Vi har en å rösta ut men vad blir övriga planen egentligen om vi nu inte får upp mer på bordet idag?
Bara sitta still gick ju sådär nu senast🧐

Octagonal

Swashbuckler
Vi sitter ju inte stilla denna rundan utan skickar iväg Impetigo.

Annars sitter jag på nattmordet där du är en av kandidaterna. Lågflugit alldeles för mycket och inte tagit något ansvar på ett sätt som för dig Sidd är okarakteristiskt.

Octagonal

Swashbuckler
Sidd du känns mer och mer som en ulv som inte vågar skriva som du brukar. Får ett lite nervöst och avvaktande intryck just nu.
Bättre än så här kan du. Annars mot giljotinen!

Impetigo

Ärkebiskop
Jag har inte fått några PM så ulvarna har uppenbarligen hittat varandra redan.

Tanken med min manöver var att ulvarna skulle tro att jag var ulv och kontakta mig via PM, detta misslyckades tyvärr.

Nu måste vi samla ihop oss och det första som behöver ske är att folk slutar rösta på mig!

Vi förlorar INGENTING på att sia mig denna rundan och ta ut mig nästa runda OM jag skulle visa mig vara ulv men röstar vi ut mig nu FÖRLORAR VI SPELET!

Hoppas alla fattat nu att jag såg en chans att antingen slå en ulv med en sten eller lovka fram ulvarna i PM, det är ett urstarkt bybodrag och inte alls så ulvigt som vissa förösker få det att framstå som.

Octagonal

Swashbuckler
Vi förlorar INGENTING på att sia mig denna rundan och ta ut mig nästa runda OM jag skulle visa mig vara ulv men röstar vi ut mig nu FÖRLORAR VI SPELET!
Du ljuger. Vi har ju fastställt att vi förlorar ifall ulvarna får ut en till bybo. Gör vi alltså inget denna runda och ulvarna snajpar är det game over.

Du blir bara mer och mer ulv.

Octagonal

Swashbuckler
Är osäker på ett gäng spelare, Rasmus men framförallt Empi behöver också synas mycket mer. Hur tänkte egentligen @Empiricus med sitt användande av förmåga?
En bybo Empi brukar vara mer nyttig för byn och logisk i sitt spelande. Byns bästa brukar vara i fokus istället för att skydda sig själv.

Octagonal

Swashbuckler
Sen har ju jag grönat @RasmusL pga avvakta planen som kunde gått åt skogen. Vad tänker du Rasmus om den situationen?

Octagonal

Swashbuckler
Gillar inte heller alla tummar upp jag får på Sidd sågningen. Ulvar som vill få igång ett drev i fel riktning? Tvek på att jag förtjänar dom eller vad säger ni själva Rasmus och Biobunker?

Octagonal

Swashbuckler
Gillar inte heller alla tummar upp jag får på Sidd sågningen. Ulvar som vill få igång ett drev i fel riktning? Tvek på att jag förtjänar dom eller vad säger ni själva Rasmus och Biobunker?
Skoja jag kan ju inte se ordentligt tydligen glöm det jag skrev😅

Octagonal

Swashbuckler
Allt går ju enligt plan. 1 för 1 var ett av de bra alternativen.
Jo visst är det så. Samtidigt var vi ju nära på att förlora vilket jag helt hade missat. Impe tog chansen och hoppades Basse skulle naytmörda någon och då hade vi varit rökta.

RasmusL

Champion
@BiobunkerVII det är lite uppseendeväckande hur du försöker rikta rampljuset bort från Impetigo och lite ursäktar snajpen på Anthrox. Vi behöver alla röster på Imoetigo den här rundan och jag tror att vi har en potentiell snajper här.