En bybo ljuger aldrig!Ingen säger något om förmågor nu! (Jag har fått alla! Vimes tyckte syn om mig!)
Ja, du blockades, hela ulvgänget röstade på mig för 3-3. En hail mary för att hoppas att förmågorna landar hos dem. Får de nattmord OCH blockerare är vi nog körda.Fattar nada. Så Impe, Sidd och Empi är ulvarna eller?
Vet inte varför men var typ helt säker på att byn gick o torska där men så är ju inte alls fallet. Tolkade Sidds post som nåt segertal för ulvarna. Kan nån vettig bybo förklara vad som hände?
Ja, som jag har sagt några gånger nu.Fattar nada. Så Impe, Sidd och Empi är ulvarna eller?
Vet inte varför men var typ helt säker på att byn gick o torska där men så är ju inte alls fallet. Tolkade Sidds post som nåt segertal för ulvarna. Kan nån vettig bybo förklara vad som hände?
VimesVem ska Sias?
Förvisso, men nu är spelet öppet och siarförmågorna överspelade. De enda som betyder något är Sansculotterna och NationalgardetOch ulvarna vet också vilka förmågor de har nu eftersom de kam tjata i ulvchatten. De vet däremot inte vilken bybo som har vad.
Giljotinen väntar din kontrarevolutionärJag väntar fortfarande på att Vimes ska PMa mina powerroller