BiobunkerVII
Kaoskardinal
ja det är Empi, varför skulle en bybo byta röst 10 minuter innan deadline?
+ tveksamt beslut att låsa in sig själv hos gardet i R1
ja det är Empi, varför skulle en bybo byta röst 10 minuter innan deadline?
Ja, min spaning säger ju detsamma och prickar vi två ulvisar nu så lär det vara tillräckligt för att kunna ta en risk på Empi-hängningja det är Empi, varför skulle en bybo byta röst 10 minuter innan deadline?
+ tveksamt beslut att låsa in sig själv hos gardet i R1
Empiricus, som Biobunker säger, är den sista ulven. Jag tycker att en ulv-tell från Empis sida är att han inte kunde anklaga Impetigo trots Impetigos snajp-röst tidigt i R2:Impetigo och Sidd är ju givna, men har vi fått en klar outning av sista ulven?
Ser ni? Empiricus förösker rädda Impetigo genom att få oss att undra huruvida Impetigo är/inte är ulv.Empiricus said:Detta tyder väl på att man kan vara rätt säker på "en ulv" utan att ha rätt för det. Med det sagt undrar jag hur säkra vi är på Impetigo? Var det där ett ulvdrag för Impetigo att offra sig själv mot att få ut en bybo och skapa en sambandsposition till resten av ulvarna - eller ärligt men felriktat bybospel? Jag är fasen kluven.
Jo jo, det finns massvis med rödande grejer i Empiricus spel men de övriga är ju liksom i princip 100%. Empiricus är inte det. Jag kommer helt klart att rösta Empi nästa runda men Sidd har 100 % outat och Impetigo är 100 % skyddad av ulvarna.Empiricus, som Biobunker säger, är den sista ulven. Jag tycker att en ulv-tell från Empis sida är att han inte kunde anklaga Impetigo trots Impetigos snajp-röst tidigt i R2:
Ser ni? Empiricus förösker rädda Impetigo genom att få oss att undra huruvida Impetigo är/inte är ulv.
Det är ju sant ja, röstbytet är den rykande pistolen, jag måste bara sortera i huvudet, men du har rätt.Ulvarnas enda sätt att rädda Snajp-Impe förra rundan var ju om 3 personer röstade på någon annan än Snajp-Impe samtidigt som de låste in en bybo hos gardet. Verkar orimligt att en ulv skulle legat kvar på Snajparn vilket ju måste vara fallet om Empi är grön.
Inget. Jag letade bara efter en anledning att säga 100 % på Empi. Sidd har erkänt, Impetigo blev räddad, Empi var med och räddade Impetigo. Så game!@RasmusL vad tycker du grönar Empiricus? Jag blir så nyfiken!
…jo…det är precis så vi vill ha det!Besinna eder nu allihopa.
Vi var ju överens som att vänta å se och låta Siaren få jobba ifred.
Den här sk revolutionen måste få ett fredligt slut.
Alla anklagelser och upprördhet måste vi lugna oss med
Det kommer bara sluta med oreda, blod och giljotinen.
Så vill vi väl inte ha det?
Okej, det här dygnet har varit sällsynt hårt mot min aktivitet. Förlåt för det.