Okej, genomgång av alla Xyas poster i R1. Nu kör vi!
#2: "Så vi vet alltså inte när rundorna slutar? Fasen vad störigt! Och spännande!"
#6: "Röst: RasmusL Helt omotiverat förutom att det är en spelare som bidrar med orimliga mängder kaos oavsett om han är bybo eller ulv."
#35: "Jag tänkte först att det bara var slumpat. Men sen skrev Lucas att förmågor aktiveras i rankingordning, så då är det ju förmodligen inte så."
#70: "Jag sa inte rösta ut någon kass, jag sa kaosig (posta photoshoppade bilder som bybo någon?). Men det är en kass röst och jag kommer flytta den så fort det finns något case. Tex: Röst: Basenanji" (Svar till RasmusL)
#73: "Du gjorde det i mitt immunförsvarsspel på punktforumet. Och jag är ganska säker på du var bybo då, eller sviker minnet mig?"
#108: "Röst: Empiricus"
#123: Första gången jag inte kan se hela posten i förhandsgranskningen i sökfunktionen.
Alltså jag ber om ursäkt för mina röster utan motivation, men usch vad jag blev stressad av det här formatet. Genesis säger jag håller huvudet nere första rundan, och det stämmer typ, men jag själv ser det väl mer som att jag gärna vill låta mina tankar marinera ordentligt innan jag börjar ha åsikter om vem som är ulv. Men i det här spelet vet jag inte hur mycket tid jag har att göra det
Jag har fortfarande inte så mycket analys att komma med, men för att lägga en röst som inte är helt omotiverad följa-drevet så tycker jag att Hellzons påhakande på min röst på RasmusL är lite väl snabb och enkel. Det var ju inte som att någon av oss ville ha något ut av den.
Röst: Hellzon
#216: "Det tycker jag också." (Svar till RasmusL om att Hellzon bör outa sin förmåga)
#286: "Jag är fasen inte med på varför Basse är så misstänkt, men så har jag kanske inte läst att supernoga ändå. Hellzons förmåga känns verkigen som en ulvförmåga tycker jag."
#315: "Hellzon lär ju byta till Basse för att rädda sig, och Basse till Hellzon. Så en till på Hellzon bara så är det klart."
Ovanstående är 100% av allt Xyas skrev i R1. Det är inte mycket att analysera. Grejen är ju att han skriver väldigt lite även när han är bybo. Alla poster är snabba enradare utom en. Rösten på Basse är något grönande, då det är i ett läge där han har fått några röster, men inte är jättedrev. Det är ju dock tidigt i rundan och han flyttar bort rösten strax därefter, utan motivering. Han säger också senare att han inte är med på varför Basse är så misstänkt, men han röstade själv på honom tidigare.
Nå, inget jätterödande, direkt, men det är ju inget grönande, heller. Det är ju typ ingenting.