Alltså det finns ju inte så mycket att säga. Martin3 är ju ulv enligt uteslutningsprincipen för mig, så det känns ju sådär lagom motiverande att sitta och bygga ett case.@Xyas , vi behöver verkligen att du kommer in och skriver. Du är bevisligen farlig som ulv, och vann förra gången, så jag vill inte råka panikrösta på dig om du är lågflygande bybo denna gång.
För att min förmåg är orimligt stark att ha som varulv (än mer så iom att vär väktare var nerfad) och det är än mer orimligt att jag skulle gå ut med den som ulv istället för att bara ta ut vem jag ville som andrahansval och sen skapa kaos rundan efter när ingen fattade vad som hänt.Varför är du grön, @Xyas?
För att min förmåg är orimligt stark att ha som varulv (än mer så iom att vär väktare var nerfad) och det är än mer orimligt att jag skulle gå ut med den som ulv istället för att bara ta ut vem jag ville som andrahansval och sen skapa kaos rundan efter när ingen fattade vad som hänt.
Siare menade jag såklart. Satt och tänkte på martin3s väktarclaim samtidigt.Vad menar du med "om vår väktare var nerfad"? Om du är grön så ljuger ju Martin3, och då har vi ingen aning om hur väktaren fungerade.