Okej, min sammanfattning just nu av alla spelare:
LJSLarsson: Grönad av Vimes. Grön, om inte Vimes är naiv siare (och då är vi körda, för det går fan inte att vinna om det finns en naiv siare).
Genesis: Jag själv. Grön.
Martin3: Känns grön. Efter att ha tittat på hans röstmönster i R1 och R2 tycker jag att han känns redig, även om hans teorier om Xyas i R3 var konstiga.
Impetigo: Jag gick igenom hans röstmönster i R1 och tyckte att han kändes rätt grön. Man han är också en slug spelare som skert är kapabel till att spela bra som ulv. Grönish.
Vimes: Siare som höll på att bli mördad i R2 men blev väktad. I och med det misslyckade nattmordet känns han solitt grön, om inte ulvarna medvetet skippade ett mord för att gröna honom (känns osannolikt).
Khan: Khan har generellt känts grön, men i och med att listan på möjliga misstänkta smalnar av får han nog hamna under luppen.
Xyas: Ja, vad fan säger man. Jag tycker att han har agerat suspekt, hans förmåga är klart ulvig, och Vimes teori om att ulvarna flyttade honom för att han inte skulle sias är … nja, jag vet inte. Lite rödande, men det kräver ju lite antaganden. Men på det stora hela känns han som det bästa alternativet just nu.
Sidd: Jag tycker att hans konstanta hackande på Basse under R1 känns grönande. Eftersom Basse var ulv och Xyas gjorde en liknande manöver på BDG i förra spelet är det ju dock inte omöjligt att ulvarna kände att det var långsiktigt bra att Sidd låg på Basse genom hela rundan. Lite gräv vore bra, men känns rätt grön.
Det här gör ju att jag har svårt att hitta ulvar. Ni ser ju snälla ut allihop! Men spontant känns det ju som Xyas plus Impetigo eller Khan. En fruktsam grej vore nog att fundera på vilka som inte kan vara ulvar tillsammans. Till exempel känns det osannolikt att Martin3 och Xyas är ulvar tillsammans efter R2.