Det här känns spontant som en ulvåsikt. Liksom om jag inte bluffar är det ju skitlätt att verifera och ändå välja en annan bra kandidat att ta ut. Enda anledningen till att hävda att jag bluffar är ju för att utmåla det som att det inte är så viktigt vem andrahandsvalet är så ulvarna kan välja vem det blir, gärna med rejält utspridda röster (som du och Sidd gör nu???). Och om du tror jag bluffar, varför i hela friden röstar du inte på mig? Då måste jag ju vara ulv.Min genuina åsikt är att Xyas bluffar.
Jo, det menar jag nog att det finns i slutet av spelet. Men din hållning var ju varit att det är en skräpförmåga?något scenario där förmågan kunde användas till byns vinning
Och vad är det här? Inget case alls mot en spelare som spelat soildt hela matchen, och efter potentiell deadline? Har vi tid med ett baraföratt-drev? Om ulvarna vet när rundan tar slut är det här ju skitsmart sätt att sprida ut rösterna på.Tycker vi försöker dreva lite mot Impetigo. Han har skrivit bra, men har skillsen att göra det som ulv.
Detta är alltså caset jag har att bemöta?Klokt och kalkylerande, men texten har gått igenom en mental redaktör flera gånger innan den får komma ut och är därför inte lika full med energi som Genesis.
Om Larsson är ulv är antingen jag det också, eller så har ulvarna något sätt att störa min förmåga.Det här känns spontant som en ulvåsikt. Liksom om jag inte bluffar är det ju skitlätt att verifera och ändå välja en annan bra kandidat att ta ut. Enda anledningen till att hävda att jag bluffar är ju för att utmåla det som att det inte är så viktigt vem andrahandsvalet är så ulvarna kan välja vem det blir, gärna med rejält utspridda röster (som du och Sidd gör nu???). Och om du tror jag bluffar, varför i hela friden röstar du inte på mig? Då måste jag ju vara ulv.
Röst: LJSLarsson
Då kör vi på det.Jag är rätt nöjd med Xyas om nummer 1 och Sidd som nummer 2 för övrigt.
Sidd kan outa om han inte redan gjort det.
Kan nog vara Impetigo ändå, med tanke på den starka reaktionen. Inte troligt att det är Xyas+Sidd, till exempel. Eller Xyas+Martin3. Xyas+Khan eller Xyas+Impetigo är möjligheter. Sedan är det ju också möjligt att Xyas är bybo, och då kan Sidd, men antagligen inte Martin3, vara ulv. I så fall Sidd+Khan eller Sidd+Impetigo.Om Xyas är ulv har jag svårt att se vem hans ulvkompis är.
Jag tror att det finns en eller två ulvar bland xyas, sidd och khan, analyserar man nattfasen r1 så ser man graverande omständigheter kring dessa herrar.Så, jag tror inte på ulvkombinationer som inte har vare sig Khan eller Impetigo i sig. En av dessa borde rimligen vara ulv, antingen tillsammans med Sidd eller tillsammans med Xyas. Eller tillsamman med varandra. Däremot tror jag att det är möjligt (men kanske inte troligt) att både Sidd och Xyas är bybor.
När jag tackade xyas för hans stöd var jag alltså sarkastisk eftersom det kändes så otroligt rödande att xyas direkt hoppade in på min sida. Jag läste det som xyas försök att rädda sin ulvkompis sidd i händelsd av sin egen snara död.Kan nog vara Impetigo ändå, med tanke på den starka reaktionen.
Röstar du bara för att rädda ditt eget skinn? Då kan du likaväl rösta på Impetigo tillsammans med mig? Genesis är ju grönesis. ;-)Okey om nu Xyas skulle vara by så vill jag ju inte åka så.
Här håller jag med: om en annan scumkandidat så vad tycker ni andra Genesis?
Vi behöver fler kandidater:
Röst: Genesis