Nekromanti [Revolver] Utsida, och illustrationer?

Genesis

Ni dés ni maître
Re: Ny stad

Måns said:
Snott från ett wallpaper till filmen Street Kings och lagt på lite med det här:
http://www.dafont.com/wc-rhesus-bta.font
Waah! Vektoriserat splatter i massor, och dessutom freeware! *Glädjegasm* Men varför i hela friden har de gjort det som en font? Knäppisar. Underbara knäppisar.

Genesis

Ni dés ni maître
Re: Ny stad

Genesis said:
Waah! Vektoriserat splatter i massor, och dessutom freeware! *Glädjegasm* Men varför i hela friden har de gjort det som en font? Knäppisar. Underbara knäppisar.
Äh, fast de kräver fortfarande att man ger dem cred i alla publikationer där man använder deras fonter. Hatar sån't, men det går knappt att komma undan nuförtiden.

Mogger

Hipsteranka
Jag vet. Det är en skitcool effekt. Jag har de senaste veckorna haft anledning att gräva ner mig i Photoshop (jobbrelaterat) och hanterar programmet betydligt bättre idag. Det i sin tur leder nog till att jag har kommit på hur jag ska hantera illustrationer. Jag hr nämligen börjat följa Six Feet Under (skitbra!) och i introt visar de bara lite coola stämningsbilder på en likbil, en kråka (eller nått) och lite sånt. Så tänker jag göra i Revolver. En bild på en tomhylsa bredvid ett familjefoto, en trasig baklykta på en bil m.m. Uteslutande stämningsbilder. Dessutom sådant jag kan klara av.

Väntar ivrigt på nästa speltest, men det lär dröja till Januari...