Realism är överskattat. Illustrationer får gärna verka symboliska, drömlika eller på annat vis som något annat än bara ett fotodokument från spelvärlden.Han said:Det här var ett av dina schysstare verk. Jag gillar skuggningen men tycker att posen ser konstig ut (även om jag förstår grejen). Rent "realistiskt": vem står sådär, förutom när man vill vara överdramatisk?
Gnäll gnäll gnäll. Jag tycker posen är awesome och påminner om snygga tarotkort eller så.Han said:Det här var ett av dina schysstare verk. Jag gillar skuggningen men tycker att posen ser konstig ut (även om jag förstår grejen). Rent "realistiskt": vem står sådär, förutom när man vill vara överdramatisk?
Tackar, tackar!Det här var ett av dina schysstare verk.
True, och det är just det som är meningen -dramatik, symbolik, tadaaa!Rent "realistiskt": vem står sådär, förutom när man vill vara överdramatisk?
Danke! Tackar så väldigt.krank said:Gnäll gnäll gnäll. Jag tycker posen är awesome och påminner om snygga tarotkort eller så.Han said:Det här var ett av dina schysstare verk. Jag gillar skuggningen men tycker att posen ser konstig ut (även om jag förstår grejen). Rent "realistiskt": vem står sådär, förutom när man vill vara överdramatisk?
Kom ihåg: "detta är icke en pipa".