Nekromanti Riddaren & Eon II Deluxe

Carl Johan Ström

Swordsman
Nu har vi fått in många sköna lastpallar med Riddaren och Eon II Deluxe. Dessa (och många andra) moduler går att beställa i Neogames webshop.

Alla butiker kommer att ha Riddaren på fredag. Däremot är det inte säkert att alla kommer att ha Deluxe (exempelvis Tradition får nog inte Deluxe förrän måndag-tisdag). Upplagan är begränsad så missa inte chansen att beställa/köpa så fort som möjligt.

ETT ALLMÄNT RÅD: Ring din butik innan du åker långa vägar för att besöka den. Det kan förhindra mången besviken min runt om i vårt avlånga land...

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB

Yay, nu kommer jag bli nersprungen av killar i skinande plåtrustning.

Vänta, jag är en dvärg med dubbel ringbrynja och Stå Kvar, det ska nog ordna sig. Dessutom är stormande riddare odiciplinerade, perfekt för en Zur-Khan mästare. Fram med yxan!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Utmärkt! En annan har precis varit inne och beställt sitt eget ex av Eon DeLuxe. Undrar vilket nummer jag får.

Lord Lukas

Veteran
Recentioner??

Någon som vet var det brukar komma snabba recentioner?? Någon som redan har läst någon?? Det är alltid kul att läsa vad andra tycker ... innan man satsar sina pengar (vilket man kommer att göra hur som helst! :gremwink:)
Ps... tror att det var mitt första inlägg på typ ett år... bered er på en kraftfull comeback <:) Ds

Emil

Hero
Re: Recentioner??

Riddaren är en väldigt ambitiös modul som är ett verkligt kanonköp om man är intresserad av just Riddare. Den innehåller alltifrån historisk och spelteknisk fakta om hur riddare lever och bär sig åt, till ett väldigt (kanske för...) detaljrikt system för hur man skapar och sköter om en förläning.

Det finns även ett antal sidor med vapensköldar och regler för att skapa Riddare (vapen och dylikt). Ja, kort sagt allt man kan tänka sig runt Ridddare.

Jag vet inte om jag personligen känner något större behov av en massa information om Riddare, men för alla de som känner annorlunda så är modulen väl värd sina pengar.

/Emil

Sadaigh

Swordsman
Re: Recentioner??

jag skall köpa riddaren i övermorgon, det är ingen som vet när Hönan Agda i Kristianstad slår upp dörrarna? för jag är nämligen ledig då.. så det är ju bra! slipper skolka =P må väl

Först till kvarn, för jag skall vara där när de öppnar

trinker

Warrior
Riddaren finns på tradition!

F*sen va roligt...då ska man sitta och spela hela helgen!!!
Nu blev jag glad :gremsmile:

Tack Neogames och fortsätt med ett super braiga arbete! :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:

Vindhand

Myrmidon
Grattis

Hoppas Riddaren blir starten på en ny era av produkter som kommer i tid. :gremsmile:

Hur går det med Vandöda?

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Re: Grattis

Hur går det med Vandöda?
det går framåt :gremwink:

Petter, som skrivit det mesta i modulen, har även gjort det mesta av layouten klar. Kim (vars efternamn jag tyvärr har glömt av) håller på och illustrerar som en liten blå - det blir en del riktigt tuffa bilder i Vandöda också. Själv så har jag korrekturläst ca. 2/3-delar av boken.

Vindhand

Myrmidon
Re: Grattis

Vad tror du om vecka 49 då? Det är c.a. sex veckor dit varav trycket behöver minst två (tre?). Bra, dåligt, halvbra?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: illustratör

Jävligt snygg bild måste jag säga!

Både bra ritad och stämningsfull!

*dregel*

Vindhand

Myrmidon
Mycket snyggt

... hoppas han tecknar mycket.

Eftersom du inte svarar på den andra frågan antar jag att modulen blir försenad. Hoppas det inte innebär att den förskjuts till nästa år i.a.f.

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Re: Mycket snyggt

... hoppas han tecknar mycket.
Kim gör alla illustrationer till Vandöda.

Eftersom du inte svarar på den andra frågan antar jag att modulen blir försenad. Hoppas det inte innebär att den förskjuts till nästa år i.a.f.
Kims deadline för illustrationerna är, om jag inte minns fel, på måndag. Så då finns det ju en del tid kvar för en sista koll på layouten, och en sista redigering i texten. Så den bör komma ut i tid. Men jag kan ju inte lova något....