Nekromanti Riddaren & Eon II Deluxe

Vindhand

Myrmidon
Re: Mycket snyggt

Kim gör alla illustrationer till Vandöda.

Underbart! :gremsmile:

Kims deadline för illustrationerna är, om jag inte minns fel, på måndag. Så då finns det ju en del tid kvar för en sista koll på layouten, och en sista redigering i texten. Så den bör komma ut i tid. Men jag kan ju inte lova något....

Självklart inte, men man kan ju hoppas. Folk måste ju kunna få julklappar också :gremsmile:

Arvid

Warrior

"Kims deadline för illustrationerna är, om jag inte minns fel, på måndag. Så då finns det ju en del tid kvar för en sista koll på layouten, och en sista redigering i texten. Så den bör komma ut i tid. Men jag kan ju inte lova något...."

Har du någon aning om vilken av Vandöda och Sjöfarare som kommer ut först?

"Kim gör alla illustrationer till Vandöda."

Härligt. Måste ge beröm till Neogames som lyckas få till Illustrationerna i de senaste böckerna.

Blasphemy

Swashbuckler

Vandöda kommer att komma ut innan sjöfarare. Det återstår fortfarande en hel del att göra med vandöda. Främst redigering och bilder. Samtidigt som kommer en del tid att läggas ned på skräckrollspelet Phobia som planeras att ha premiär till GothCon. Så jag skulle inte satsa på att Sjöfarare kommer ut till Jul.

Vindhand

Myrmidon

Så jag skulle inte satsa på att Sjöfarare kommer ut till Jul.

Särskilt inte som CJS sade: <blockquote>Tyvärr ser det ut som om "Sjöfarare & pirater" dröjer tills början på 2003. Hemskt ledsen för detta, men vi var helt enkelt tvugna att avvakta med utvecklingen av S&P för att de övriga modulerna inte också skulle missa sina deadlines. Under december och januari kommer vi arbeta hårt med S&P och det kommer bli en kanon-modul!!! </blockquote>
för nästan en månad sedan...

Vindhand

Myrmidon
Rättelse...

Vad tror du om vecka 49 då? Det är c.a. sex veckor dit varav trycket behöver minst två (tre?). Bra, dåligt, halvbra?

Vecka 48 var det, inte 49. Så det är c.a fem veckor dit varav trycket behöver minst två (tre?), vilket lämnar tre (två) veckor för att få allt färdigt.

Min misstanke är att en mindre försening inträffar men att det i.a.f. kommer ut i år. Geografica ser det IMHO mörkare ut för, men jag gissar vilt :gremsmirk:

Legion

Warrior
Man får tacka

Ruskigt kul med den positiva respons som kommit om min bild. Hoppas resten av dem kommer falla er i smaken.
Kommer jobba helgen igenom för att alla bilder ska finnas hos Neogames på Måndag.

Ses i Vandöda

Kim