Nekromanti Ringen Nenya????

Gayathangwen

Veteran
Måste fråga om det är någon som vet någon affär i Sverige som säljer Galadriel´s ring Nenya från Sagan om ringen..
Har sett en massa engelska butiker på internet men vill gärna köpa här i sverige.
Skulle bli väldigt tacksam för en snabbt svar..
Mvh Sara

Troberg

Sinister eater
Måste fråga om det är någon som vet någon affär i Sverige som säljer Galadriel´s ring Nenya från Sagan om ringen..
Har sett en massa engelska butiker på internet men vill gärna köpa här i sverige.
Såg att du hade som favoritsysselsättning att vara med pojkvännen. Sorry, kan inte låta bli det här skämtet:

One ring to rule him
And in darkness bind him

(Tro mig, jag bor i Borlänge, så mycket mörkare än så blir det inte. Dessutom så har man väl hört hur kvinnor reagerar när de ser en vigselring. "My preciousss...")

Jag vet att det var ett lättköpt skämt och att det var opåkallat. Jag är bäst på sådana. Sorry, ta det inte personligt.

Apropå frågan, tyvärr har jag ingen aning.

Välkommen hit förresten!

Troberg

Sinister eater
Nejdå, ibland misslyckas jag

Återigen, det var inte personligt menat mot någon. Det var inte ens menat som en förolämpning mot den kvinnliga halvan av mänskligheten. Det var bara en menlös lek med stereotyper, populärkultur och Borlänge.

Lindenius

Swashbuckler
Hur länge bor man i… [fett med OT]

...Borlänge. Tror för övrigt jag var och åt i den där restaurang/puben som ligger i anknytning till Åhlens någon gång kring sommaren -00.

Det var sommar, regnade och såg inte ut att vara många rollspelare i farten. :gremshocked:

//erik. det var tider det

Storuggla

Champion
"Måste fråga om det är någon som vet någon affär i Sverige som säljer Galadriel´s ring Nenya från Sagan om ringen..
Har sett en massa engelska butiker på internet men vill gärna köpa här i sverige."

Nej du, de vanliga prylställerna har den inte. Jag har dock inte kollat Fantasia, för jag gillar inte dem. Men tyvärr, det verkar som det blir utlandet om inte de har den eller SFBok kan ta in den.

Storuggla, ringar in sig

Troberg

Sinister eater
Re: Hur länge bor man i? [fett med OT]

Tror för övrigt jag var och åt i den där restaurang/puben som ligger i anknytning till Åhlens någon gång kring sommaren -00.

Det var sommar, regnade och såg inte ut att vara många rollspelare i farten.
Var det den dagen då det inte var skottlossning sommaren 2000? I så fall var jag inte där.

Netfeed

Swashbuckler
Re: Nejdå, ibland misslyckas jag

Återigen, det var inte personligt menat mot någon. Det var inte ens menat som en förolämpning mot den kvinnliga halvan av mänskligheten. Det var bara en menlös lek med stereotyper, populärkultur och Borlänge.

såg det inte ens som en sådan
undrade bara :gremsmile:

//Netfeed, som undrar om troberg inte såg hans smilies

Troberg

Sinister eater
Re: Nejdå, ibland misslyckas jag

Netfeed, som undrar om troberg inte såg hans smilies
Jodå, ville bara föregripa situationen om någon annan inte gjorde det.