Nekromanti Riotminds DoD-sajt

Lachtezan

Veteran
Någon mer än jag som tycker att den är jävligt torftig. Inte mycket information alls. Jag kräver bättring!

[color:red]Odi profanum vulgus et arceo</font color=red>

Rickard

Urverk speldesign
Kan ju vara för att spelet inte har getts ut än.
De på Riotmind säger ju att de ska lägga ut världen på nätet och att de ska ha husregler som vi spelare kan skicka in till dem.

Sidan i sig är väl rätt snygg.

Fanatic Assasin

Veteran
Du kanske missade det men det står att den färdiga sidan skulle komma ut samtidigt som spelet. Själv tycker jag att de ska sattsa mer på att få ut spelet i tid istället för att sattsa på sidan som vi ändå inte kommer ha särskilt stor användning av föränn spelet kommer ut. Vill du ha mer info? Själv ser jag fram emot att få öppna en bok som är full av överaskningar istället för att läsa om dem innan spelet kommit ut.

/ Fanatic Assasin
"mångsidig som en plattfisk"

Dart

Warrior
Tror att DoD 6 kan bli en riktigt bra upplevelse förbokade vårt ex idag.

Walk softly and carry a big stick.

Lachtezan

Veteran
Om vi nu ska skryta...

Jag förbokade Diablo 2 under januari 99, cirka 18 månader innan det släpptes. Angående alla anmärkningar jag fått på mitt gnäll om Riotminds hemsida... Jag menar inte att dom behöver avslöja ALLT innan spelet släpps. Men lite mer än det som finns där nu hade varit uppskattat. Man vet ju faktiskt knappt vad det är man har förbokat...

[color:red]Odi profanum vulgus et arceo</font color=red>

Rickard

Urverk speldesign
Tycker synd om dig.

Jag delar din sorgsenhet med att du förbokade D2.
Jag menar.. Det är inget RPG. Bara Hack n' Slash.
Tacka vet jag Fallout 1 ø 2 där man kan stöta på "Random Encounters" när man reser.

/Han som kom ifrån DoD lite i detta meddelande

Man Mountainman

Storsvagåret
men snälla nån...

... det är ju det som är hela poängen med Diablo. En rougeklon med grafik.

För övrigt så tycker även jag att Diablo II suger trädgårdstomtar genom avgasrör, och att Fallout (främst tvåan) är det bästa CRPG som någonsin skapat. men Black isle har tyvärr blivit korrumperade och börjat spy ur sig dynga (IMHO, alltså, eftersom jag ju gillar sådana där riktigt TabletopRPG-iga CRPG:s som Fallout) som Baldurs Gate. Hmmm, vi får hoppas att Arcanum blir någonting att ha.

/Dnalor, din finne på hornhinnan