Nekromanti Riotminds formulär?

Legolas the elf

Veteran
/images/icons/thinks.gif/images/icons/scream.gif/images/icons/shocked.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/crazy.gif/images/icons/cool.gif/images/icons/devil.gif/images/icons/sick.gif
De där Riotminds formulären finns det ingen framsida med styrka vapen fysik psyke karisma och såna grejer!
/images/icons/baby.gif/images/icons/woof.gif/images/icons/devil.gif/images/icons/dragon.gif/images/icons/king.gif/images/icons/spook.gif/images/icons/shy.gif/images/icons/clown.gif/images/icons/crazy.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/alien.gif/images/icons/hairy.gif/images/icons/witch.gif

Storuggla

Champion
Re: Jag har läst att......

Jag är inte säker, men jag tror det handlar om formulär och Legges ändalyktahygien. Men det kan ju ändå inte stämma, för det har välan inget på forumet att göra?

Okej, kanske på kulturforumet då...

Storuggla, tolkare

hernod

Veteran
På formulärens framsida finns det bara de vanliga attributen och olika färdigheter. Även hur en person kan tänka sig se ut.
På baksidan däremot finns det vapen, KP, och hur mycket du skall sätta i varje vapen. Alltså hur mycket poäng du får på varje attack och försvar. Det är inte så mycket som finns på själva formulären men jag tycker att de är bra.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Snälla Caen Ka-sun-dor ...

... det där var väl ändå opåkallat.

Ha ha......Jag visste att....

...alla skulle bli chockade. Nåja, jag syftade faktiskt på något seriöst, nämligen ett av flera inlägg som var på rollspelsforumet med titeln The Very Secret Diary of Legolas/Aragorn/ etc. Inläggen var i korta drag en farsartad satir byggd på sagan om ringen-filmen och faktiskt ganska rooliga att läsa. Den intresserade kan söka upp dom rollspelsforumet eller SF-forumet, där de också har varit postade.......

Så där ja, nu har jag förklarat mig...

..se ovan så får du se vad mitt inlägg egentligen handlade om. Jag ville först väcka lite uppmärksamhet genom att säga något bisarrt........förlåt för tjuvtricket!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Ha ha......Jag visste att....

Det var ju ett ganska innovativt sätt att dra fram något ur ens mörkaste del av minnet. Har för övrigt dagboken på sängbordet här... /images/icons/laugh.gif