Dimfrost
Special Circumstances
Vitulv said:Absolut, och jag menar heller inte på något sätt att kritiken mot onlinetjänsten är obefogad, den vet jag som sagt inget om. Men att RM har fått oproportionerligt mycket kritik på rollspel.nu är tamejfan mer fakta än spekulation, och den som hävdar något annat lever i en rosa dröm.Endyamon said:Det är inte ofta som jag faktiskt håller med Vitulv, så då jag gör det tänkte jag faktiskt skriva det. Allt ovan som skrivs är så som jag upplever det också.
Med det sagt, så finns det gott om motiverade skäl från personer tidigare i tråden (t.ex. från krank och länken till Magnus blogg Piruett) som pekar ut varför tjänsten inte är riktigt väl utformad ännu.
Tja, det är väl just det där med "oproportionerligt" som kan diskuteras. Jag tycker nog att de förtjänar all skit de har fått. Och då var jag ändå väldigt förtjust i Trudvang en gång i tiden, och har flera gånger velat skriva åt dem (i min idealistiska ungdom). Vi klagade på att de slösade bort så stora möjligheter, inte på att allt var skit. Sådant man inte bryr sig om alls orkar man ju inte klaga på.