E Eskil Warrior Joined 10 Oct 2001 Messages 292 20 Jan 2002 #1 Kan någon ge mig tips på bra roadmovies? Detta kan verka lite off topic, men jag behöver kampanjstoff. Dessto fler tips dessto bättre!
Kan någon ge mig tips på bra roadmovies? Detta kan verka lite off topic, men jag behöver kampanjstoff. Dessto fler tips dessto bättre!
S Sereg_UBBT Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,486 Location Sektor 242, Norra hemisfären 20 Jan 2002 #2 Kalifornia, The Hitcher, Natural Born Killers, Thelma & Louise och Wild at Heart är de jag kan komma på just nu...
Kalifornia, The Hitcher, Natural Born Killers, Thelma & Louise och Wild at Heart är de jag kan komma på just nu...
Q Quan'talis Swashbuckler Joined 14 Jun 2001 Messages 2,235 Location Utlandet 21 Jan 2002 #3 Glöm inte Easy Rider. Och sen är ju On the Road av Jack Kerouac obligatorisk läsning, även om den (lyckligtvis) inte är en film. /JPS
Glöm inte Easy Rider. Och sen är ju On the Road av Jack Kerouac obligatorisk läsning, även om den (lyckligtvis) inte är en film. /JPS
M mördarmackan Hero Joined 13 Apr 2001 Messages 1,325 Location Djupaste småland 21 Jan 2002 #4 O brother, where art thou? Torde väl vara en sån film vaa???