Nekromanti Robin Hood-trick på riktigt

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
[Moderering] Trådflytt

Definitivt häftigt, men inte speciellt rollspelsrelaterat, så jag flyttar det till OT-forumet. :gremwink:

/tobias

Johan K

Gammal & dryg
EDD-FV 25?
Hell no!!!
Jag skulle nästan lägga till det hela till fv 40 + att han fokuserar riktigt mycket på detta..
I övrigt så var denna film MYCKET häftig!

solvebring

Superhero
Frågan är om sådan FV:n ens existerar... Legendarisk hjälte x 10?!
Nej, men seriöst. Att ens ha den synen, säger jag med 100% syn (enligt optikern), är tamejfan sjukt!

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Jag skulle nästan lägga till det hela till fv 40 + att han fokuserar riktigt mycket på detta..
Alltså en alvisk panarmon för att använda en term från klassiska Ereb Altor (denna arts fascination för extrem expertis). :gremcool:

Ulfgeir

Swashbuckler
Klart imponerande, med tanke på att han lyckas göra det avsiktligt. Har ju sett lite då och då att folk lyckas med "teleskopare", dvs att de får pilen de skjuter att träffa nocken på en pil som redan sitter i tavlan, och då gör sönder nocken och den skjutna pilen fastnar inne i den andra. (eftersom jag själv skjuter med träpil kan jag inte få den effekten, men jag har ju skjutit sönder ett antal nockar genom årens lopp)

Har sett det göras både med aluminiumpilar och tunna kolfiber. Finns en anledning att compound-skyttar och riktigt duktiga fristils/klassiker-skyttar skjuter på så kallad 3-spots tavla.

/Ulfgeir