Man Mountainman
Storsvagåret
Nån som har tips? Märken, modeller, prisklasser, fallgropar?
RåttorHar du djur? Päls är en viktig parameter.
Avföring med. Låt Inte robotdammsugaren köra runt med bajs på hjulen. Det blir mycket smutsigare än innan. Äckligt att rengöra den med.Har du djur? Päls är en viktig parameter.
Jao, men nu pratar du som om man kunde lita på att den inte skulle fastna på nån skit eller börja tugga sönder och äta upp mattor eller så… =) Men visst, jag inser att man kan göra ännu mer för att mitigera sånt än vad jag gör just nu. Det skulle dock innebära ännu mer jobb.men du jobbar väl inte hemifrån så borde kunna köra den fem dagar i veckan utan att störas iaf?
Ja alltså vissa mattor är ju inte riktigt robotkompatibla det köper jag, men förutom det så skulle jag säga att det är lite strunt samma om den fastnar ibland, det gör min definitivt, oftast när jag glömt eller inte orkat plocka undan saker från golvet, men även om den fastnar ett par gånger i veckan så blir det ju mycket mer dammsugit än om jag inte kört den, så tänker jag iaf.Jao, men nu pratar du som om man kunde lita på att den inte skulle fastna på nån skit eller börja tugga sönder och äta upp mattor eller så… =) Men visst, jag inser att man kan göra ännu mer för att mitigera sånt än vad jag gör just nu. Det skulle dock innebära ännu mer jobb.
(Jag borde försöka hitta en mer robotdammdugarvänlig matta att ha under min datorstol… Den jag har nu glider både omkring och har lite för höga kanter så det är 50/50 om dammsugaren börjar försöka äta den eller drar runt den som en hud med favoritfilt)
Been there, det var typ det sämsta xDAvföring med. Låt Inte robotdammsugaren köra runt med bajs på hjulen. Det blir mycket smutsigare än innan. Äckligt att rengöra den med.
Jag har dålig koll på hur mycket råttor pälsar ner men om det är en grej så är det värt att kolla vilka modeller som säger sig kunna hantera det. Jag vet inte om det är bull, men hade en som explicit inte gillade djurhår och det gjorde den heller inte Nuvarande fungerar braRåttor