Nekromanti Rollformulärerna.

El Diablo

Veteran
Tycker ni att det är lätt att anvenda rollformulärerna eller ska jag göra egna med det som jag tycker är enkelt och nödvendigt?

Bobokhrull

Veteran
Frormulören är väl lite krångliga att hita på men efter ett tag kan man ju domnästan utantill men egana form är ju oxå en lösning...

Johan K

Gammal & dryg
Använd de som finns !

De är nog så bra att börja med iaf !
Sen så när man har lärt sig spelet så bvet man vad man vill ha & gör sina formulär..

Slarn

Excentriker
Kolla in på Mäster Johans boning (följ Neogames´ länk) så kan du hitta några riktigt bra formulär!

El Diablo

Veteran
Finns det något annat ställe där man kan kolla på rollformulärer som andra har gjort förutom på Mäster Johans boning?

Ja!

Det finns hur många som helst, de flesta kräver dock Adobe Acrobat reader. Själv använder jag ett som finns på Sveroks Eonsida.

Mvh Victor Palm...

...Som välkomnar El Diablo till helvetet (forumet) :gremgrin:.

Zaaken

Veteran
Ja jag tycker det är lätt att använda dom och jag tycker också att det är väldigt lätt att lära sig dom.... om inte står det ju i EON boken om vad allt betyder ec om att välja om gjorda formuler är jag inte så säker på att du ska göra men om du hittar någon/något som du förstår dig på bra tycker jag ju att du ska ta det...

Tzam

Warrior
Men jag tycker att den han några brister på färdighets listan... t ex. tycker jag att simma borde finnas... Och då kommer alla att säga "men alla kan inte simma" och då säger jag... kan alla åka skidor då... simma borka vara (PSY+RÖR/4). Då är man inte duktig, då kan man knappast hålla sig ovanför ytan... Men den borde stå där så man kan erfa upp den under spelanders gång!!

Helmgast
Skidor (och nu är det inte utförsåkning utan längd) ställer du dig på och stakar dig fram. Långsamt, och knackigt men det går. Utför, eller för den delen snowboard kan man inte 'automatiskt'.

Har du inte lärt dig simma så kan du inte det över huvud taget.

Och varför PSY på Simma?