Ichabod said:
Tja, blir kanske en allmän version längre fram, är ju lite jobb att rensa ut vissa bitar, framförallt myntkapitel och karaktärsdrag som jag måste tänka om på.
Sen om du vill han "specialversion" med bara några av husreglerna blir lite konstigt kanske, vi kan ju snacka om det längre fram.
Specialversion kommer nog inte behövas. Antingen kör jag på ditt häfte, med husregler (det är väl inte så många?) eller på ett "rent" häfte.
Ichabod said:
Självklart kan jag skicka några exemplar till dig, jag återkommer när jag fått prisuppgift, men räkna med 30-40 spänn per häfte.
Gör det, skicka ett PM eller något! Just nu vill mest ha ett exemplar av häftet (att börja med) för att titta på och testa i spel. Sedan är det fullt möjligt att hela gruppen får konvertera till häften om det verkar populärt.
Det ser väldigt bra ut och jag gillade karaktärshäftena som fanns till gamla Warhammer Fantasy Roleplay. Alla rollspel borde ha karaktärshäften istället för bara tråkiga blad, du får sälja in idén till Eon IV och skapa ett officiellt häfte för det spelet.
Ichabod said:
PS: Häftet är i A4, vikt. Alltså A5 när man håller det, jag har testat och det är litet och smidigt.
Det var formatet jag hade hoppats på, föredrar och nästan förväntat mig. Det är ju bra.
Återigen, gött jobb!