Nekromanti Rollperson - illustration

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Hej på er. Då var man tillbaka efter en vecka i Göteborg (hemsk stad) och tänkte visa resultatet av klotter i kollegeblocket under en osedvanligt tråkig kurs.
Det råkade bli en illustration av en av spelarnas rollpersoner, en svärdsmagiker vid namn Derryn som lyckatrs få tag på en magisk dvärgutrustning (ansiktsmask, stridshandskar och en stridshammare). Den här killen är en riktig hårding och har ett spelmöte kvar på Snösaga. Håll till godo.

Edit: Nej! det är inte nitläder. Det är ett utsmyckat livplagg.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jaja, jag bjussar på en till.

OK, jag hade riktigt tråkigt på kursen så här kommer Derryns kamrat Beila också. Hon är en stentuff järnhandskrigare som faktiskt överlevt hela Snösaga (nåja, det är ju ett möte kvar som sagt). Tjejen som spelar henne spelar sin första kampanj någonsin så man har lyckats dra ner ännu en oskyldig själ i träsket :gremgrin: Dessvärre tecknade jag henne på den linjerade sidan i blocket så om det är någon som är fäig på photoshop så får ni gärna retuschera bort linjerna.

Johan K

Gammal & dryg
Inte illa pinkat ju !!

UjUj !!
Sådär snyggt kommer jag no aldrig att kunna måla, inte enns om jag ansträngde mig till det yttersta... :gremgrin: