I och med den där kommentaren är det nu din uppgift att skriva ett sådant rollspel. Lycka till!Lukas;n199432 said:jag trodde tråden skulle handla om rollspel baserade på Vänsterpartiet.
Låter intressant, men mer intressant blir det med:luddwig;n199441 said:I och med den där kommentaren är det nu din uppgift att skriva ett sådant rollspel. Lycka till!
Kort sagt ett rollspel om glada rödvinskommunister efter Berlinmurens fall.luddwig;n199396 said:V från det glada 80-talet.
...som kör motorcykel och skjuter med automatvapen.anth;n199451 said:ett rollspel om glada rödvinskommunister efter Berlinmurens fall.
luddwig;n199455 said:...som kör motorcykel och skjuter med automatvapen.
På Ä-spel diskuterade vi att göra ett sådant spel just när serien stod på sin höjdpunkt. Men det rann ut i sanden pga resursbrist -- vi prioriterade hellre nya produkter till DoD och Mutant.luddwig;n199396 said:Finns det? Vi pratar då alltså om tv-serier V från det glada 80-talet.
Jag har för mig något om att rymdinvasion var ett av flera scenarier i Partisan. Är det det du tänker på nu, eller fanns det ytterligare tankar?Mekanurg;n199516 said:På Ä-spel diskuterade vi att göra ett sådant spel just när serien stod på sin höjdpunkt.
Det jag hänvisar till ligger före Partisan -- en direkt överföring av TV-serien till rollspel.wilper;n199520 said:Jag har för mig något om att rymdinvasion var ett av flera scenarier i Partisan. Är det det du tänker på nu, eller fanns det ytterligare tankar?