wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Bloodlust!
BLOODLUST!
BLOODLUST!
FFFffffff!Genesis said:Sens hexalogie är väl det hetaste, egentligen. Inte min smak, men efter vad jag läst om det verkar det vara kranks våta dröm.
En fait, il y a pas mal des jdr suedoises vue la taille du pays. Je te recommande Svavelvinter, Mutant (soit l'ancienne version, Mutant: Undergångens Arvtagare, soit la nouvelle version qui est en cours de développement en ce moment), et le jeu old-school Fantasy!.Cook said:Forumen är mycket intressant, jag visste inte att det fanns rollspel på svenska. När jag gick till en rollspelaffär var det pratiskt ju engelska böker.
Med hjälten Søren Sollipsis ...!krank said:FFFffffff!Genesis said:Sens hexalogie är väl det hetaste, egentligen. Inte min smak, men efter vad jag läst om det verkar det vara kranks våta dröm.
Jag sitter och läser en google translate-version av den franska wikipediasidan, och kollar på bilder på spelets officiella sida.
Aldrig har jag sörjt mitt val av tyska som språk i högstadiet så mycket... Jag gissar att en översättning till engelska aldrig lär hända.
Graag, meneerGenesis said:Haha, det här är vad som händer när språkentusiaster träffas. Ingen vill prata sitt modersmål. ¡Hablamos español, entonces!
Din franska är bra, ha ingen sorg (flera feler men det är naturligt och du är begriplig).En fait, il y a pas mal des jdr suedoises vue la taille du pays. Je te recommande Svavelvinter, Mutant (soit l'ancienne version, Mutant: Undergångens Arvtagare, soit la nouvelle version qui est en cours de développement en ce moment), et le jeu old-school Fantasy!.
Pour moi des BDs et JDR sont parmi les meilleures aides a l'apprentissage d'une lange. Thorgal et Miles Christi m'a vraiment aide pour mon Francais (limité...)
Svavelvinter kommer snart att slappas (igen) och bor da ga att kopa i SF-bokhandeln. Mutant drojer ett tag langreCook said:Tack för informationer. Jag ska söka var jag kan hitta Svavelvinter eller Mutant.