Nekromanti Rollspel i media igen.

Bunny

Crazy like a fool
Re: Ja, err.. hum.

Jag tycker du är en alldeles utmärkt admin, fast det vet du ju kanske redan... mysfarbrorn...

Undar om det beror på att det är sent på natten/tidigt på morgonen som jag blir så här hjärtvänlig... jag är riktigt elak annars ska du veta... :gremsmirk:

Nä, men allvarligt, alla har rätt att göra misstag... det sättet du presenterade artikeln på här kanske inte var det ultimata, men jag tycker verkligen inte att det är tillräckligt för att på något sätt ifrågasätta dig som admin. Du har själv förstått ditt misstag och ursäktat dig.

Jag tycker det bara är skönt att alla Admin inte är gravallvarliga hela tiden, så mera av dina "busfasoner" tack. Du har också kvaliteter som jag tycker att ingen annan admin eller mod här har, du har bl a en förmåga att läsa och svara på ett sätt som passar den som frågade - när du väl behöver vara allvarlig så är du det, när det finns utrymme för "busfasoner" så, ja, då känner jag igen dig... :gremsmile:

Nog med beröm nu, jag vill bara hjälpa dig att förstå att du på inget sätt gör ett dåligt jobbsom admin, sluta grubbla över det!

Sov gott.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Hej Bullen! [ot]

Hej Bullen!

Jag har ett problem. Lördagen den 21 Juni var det någon, vi kan kalla honom Therese, som lurade mig riktigt ordentligt, och eftersom jag litar på folk ända tills de ger mig en anledning att inte göra det, så gick jag på det rejält. Jag vet inte vad jag ska göra. Vågar jag lita mer på Therese? Hjälp mig!

Mvh
En ledsen Chinchillamorfsak.

PS. Sätt in en bild på Arvidos, han är så himla bra!! DS.

Hej En ledsen Chinchillamorfsak!
Nu när vi sett din brevfilm (OBS, personerna i filmen hade inget med verkligheten att göra) så är det lättare att förstå ditt problem. Vi tycker definitivt att du ska fortsätta lita på Therese, för även om du gick på hans skämt, så menade han inget illa och det bästa är nog om ni pratar ut om problemet och ser till så att det inte upprepas.

Mvh
Bullen

Här kommer bilden med Arvidos![/i]

--

Nuff Said!

Rising

Vila i frid
Roligt, men ni skulle ha blåst på ännu mer.

Bra idé, blev sur för att jag inte hittade på det själv före er... Djäkligt bra idé...

Jag skulle ha varit elakare mot kvällspressen, dock, och smugit med det bluffkomiska längre så att man inte med ens kunde misstänka att det var bluff.

Men tufft, tufft. Och nej, jag tycker det bara är bra att adminerna skojar lite och har sig. Jag har lättare för att lyssna på dem då när de säger åt mig att jag har gått för långt. Det är svårare att respektera någon som har en ananas i arslet och bara är sur hela tiden.

/Riz

kalcidis

Hero
bless original zpahod fe mashing up inna babylon

Tycker det är synd att antydningarna till aftonbladet i designen borde ha funnits kvar. Hade varit så extremt snyggt.