Nekromanti Rollspel i Umeå???

Freddy

Veteran
Någon spelgrupp i Umeå som vill ha två spelare till i sin spelgrupp... Vi vill verkligen spela rollspel, men har ingen att spela med.

// André

Nightowl

Champion
Det står 'hemort:Arjeplog' i din profil. Stäm hännä?

Erik, Arvidsjaur

EDIT: Glöm det, jag läste ditt tidigare brev... Jag rör mig visserligen till Umeå ibland, men det blir nog lite trångt mellan spelmötena... eller? :gremwink:

Skelander

Veteran
Tjena

Jag bor i Umeå och spelar på tok för lite rollspel. Kanske vi kan slå våra kloka ihop?

Freddy

Veteran
Ja, det tycker jag verkligen... Vart bor du??? Och vad spelar du för rollspel??? Jag spelar det mesta.

Skelander

Veteran
Jag bor på Berghem. Spelar mest DoD, Eon och NeoTech, men är inte oäven till att testa andra spel.

Freddy

Veteran
Okej, jag är egentligen hemlös just nu, men jag bor hos en kompis till jag hittar ett eget. Vilket jag hoppas blir snart. Men vi skulle kunna spela någon dag.

Skelander

Veteran
Låter som en bra idé. Jag antar att du börjat plugga i Umeå, vi kanske kan träffas på universitetet och ta en fika eller nått?

Jag la till dig på min ICQ-lista, men du kanske inte använder ICQ nu?
Mitt email är: rikard@cs.umu.se, vi kanske ska sköta korrespondansen via mail i stället?

Nero_UBBT

Warrior
Tja du...

Hejsan!
Jag har ingen koll på hur gamla ni är eller så.
Själv är jag i alla fall sjutton, har spelat rollspel sedan jag började högstadiet men står för tillfället utan spelgrupp.
Eon var rollspelet som jag brukade hålla på med, men tror inte att det skulle spela så stor roll VAD jag spelade, så länge jag fick spela.
Om ni fortfarande letar efter någon att spela med så är jag intresserad... Inte lika bra som en spelgrupp i och för sig, men när man börjar bli 3 stycken så krävs det inte mycket till innan man blir fulltaliga.
Det är nog lättast att nå mig på adressen:

hankanr@hotmail.com