Vill bara tillfoga att...
...undertecknad faktiskt föreslog för tidningen Fenix (svensk rollspelstidning om rollspel, brädspel, dataspel, lite mer dataspel, paintball och hur man tapetserar en grottliknande miljö hemma) att man skulle börja med KOLUMNISTER.
Strax därpå började forumiter skicka beundrarpost till mig.
Jag föreslog också tex Gunilla Jonsson, Rising eller Erik Granström som bra personer att fråga.
Då började forumiter skapa trådar i stil med: "Varför kan inte Basenanji få ta över världen- då kanske den går att rädda trots allt?" eller "Om Basenanji ensam får sätta på 50% av den kvinnliga befolkningen kanske det finns en gnutta chans att det föds någon som kan rädda världen!".
Eftersom jag inte bara har mycket goda idéer utan dessutom äger en ödmjukhet utan like, tyckte jag att det var lite småjobbigt med all denna uppståndelse och lät tråden självdö.
Nu känner jag hur det för allmänhetens bästa, är dags att borsta bort dammet från denna super-mega-ultar-super-laser-turbo-idé och helt enkelt inrätta kolumnister som bloggar på förstasidan på rollspel.nu. Rising kan få börja. Som straff för det där varulvsspelet som gick helt åt helvete.
Gardeners bortförklaringar kan du lägga i "Förpackninar av plast, plastlaminat och annat gojs som du aldrig trodde att du behövde lägga i grovsoprummet".
Så, då var det klart! Nu: dags att göra något åt världsfreden!
/Basenanji, dyrt älskad