Med anledning av denna tråd lägger jag upp en omröstning för att se vad eventuella deltagare skulle vara intresserade av.
????Normal för att min uppfattning av RP är den att det är väldigt strängt vad man får och inte får göra vilket gör att skitsnack om annat oss emellan kan göra att vi blir pungsparkade.
Okej, skumt, men i så fall kvittar det verkligen jättehårt för min del om det är Normal eller RP. Om det inte är någon skillnad känns det inte som att det spelar någon roll vilket det blir.Nightowl said:Totalt motsatt min upplevelse; jag har ALDRIG mött nån som rollspelat även på RP-servar. Undantaget är i mitt gille, och även där var vi ganska slappa. Alla tillfälliga kontakter rollspelade noll, i 99 fall av 100.
Säg det. Gammal vana? När jag började spela trodde jag det skulle vara mer RP (egentligen = mindre OT-snack) på en RP-server, så jag valde en sådan. Alla jag varit på sedan dess har ändå varit RP-servrar. Möjligen är jag rädd det ska vara än värre på andra servrar...Om det inte finns några krav och rollspelandet inte efterlevs, varför då välja en RP-server?
Optimistiskt. Det är färre korkade idioter—vilket likafullt betyder att det finns ganska många av dem.RP
Fördelar: Rollspelande uppmuntras. Vi slipper de flesta korkade idioter.