Din mamma kan vara en pingvin.Lu-kaazh said:DU KAN VARA EN PINGVIN
Din mamma kan vara en pingvin.Lu-kaazh said:DU KAN VARA EN PINGVIN
Om inte annat heter Föreningen WRNU just Föreningen WRNU, och eftersom föreningen och sidan inte alls är samma sak så ja, WRNU för brukas inofficiellt vad gäller sidan. Trots att jag gillar att säga "Ve-Ärr-Änn-Uu" och ofta skriver det, när jag menar sidan, är det så grymt många som absolut inte fattar fan vad det betyder.Brynolf said:"WRNU" är i mina ögon en vanvettigt kass förkortning som inte bör skyltas med på logonivå. Folk kommer ju tro att vi är helt kokos.
Tja, sidor brukar ofta ha samma namn som sin domän eller just inget namn så att domänen blir namnet. Därav anser åtminstone jag att namnet för denna sida är just Rollspel.nu.Rymdhamster said:På sätt och visst har väl det här forumet inget namn utan bara en adress? Därför tycker jag att antingen skriver man ut adressen i loggan, eller så skriver man något helt annat så som "Sveriges bästa rollspelforum" (om man vill slå sig på bröstet och provoncera lite =) eller så skriver man inget alls utan har bara en fin bild!
Det här gillade jag verkligen! En uppmaning som jag tycker ligger helt i linje med sidans syfte, lätt att förstå, inte särskilt kontroversiell.krank said:Tanke som slog mig: Skulle man inte kunna tänka sig att läsa ut domänen som en mening, och sätta ett utropstecken efter?
ROLLSPEL NU!
Lite som Marvel NOW! Kanske.
+1Rymdhamster said:Det här gillade jag verkligen! En uppmaning som jag tycker ligger helt i linje med sidans syfte, lätt att förstå, inte särskilt kontroversiell.krank said:Tanke som slog mig: Skulle man inte kunna tänka sig att läsa ut domänen som en mening, och sätta ett utropstecken efter?
ROLLSPEL NU!
Lite som Marvel NOW! Kanske.
Kul idé, Krank!