Jag har sett veckans 1987film. Det blev predator . Det finns mycket jag skulle kunna klaga på i den här filmen , men i stället så tänker jag ta fram tre possessiva saker, se det som en övning för mig till att vara mindre negativ.
1. Vi får veta jävligt lite om monstret.
det här är en väldigt possitiv sak i min bok, de säger aldrig var hen är ifrån eller varför den jagar människor.
2. Arnold måste vara smart I den här filmen är hjältarna sämre än monstret på nästan alla sett, det gör att de måste ta till guerrilla tekniker och vara smarta. och jag gillar den aspekten.
3.Slutet
1. Vi får veta jävligt lite om monstret.
det här är en väldigt possitiv sak i min bok, de säger aldrig var hen är ifrån eller varför den jagar människor.
Slutet avslöjar dock att det inte är mänskligt men vi vet endå inte om det är en alien, mutant eller sista invånaren från Atlantis
2. Arnold måste vara smart I den här filmen är hjältarna sämre än monstret på nästan alla sett, det gör att de måste ta till guerrilla tekniker och vara smarta. och jag gillar den aspekten.
3.Slutet
Jag satt hela filmen och hoppades att Arnold skulle dö i slutet, det hade varit awesome. Så slutets tvistande fram och tillbaka när man tror predator överlistar fällan bara för att gå i den riktiga, är det näst bästa,