Big Marco Läskig Joined 20 May 2000 Messages 6,968 Location Sandukar 18 Feb 2006 #1 Otroligt men sant! http://www.netto.se/internet/nettos/menu/main.nsf?Open
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 18 Feb 2006 #2 Hemligheten är visst, har jag fått förklarat för mig, att lajvhobbyn är skiiiitstor i Danmark, där Netto kommer ifrån. Typ. - Ymir, kontinental
Hemligheten är visst, har jag fått förklarat för mig, att lajvhobbyn är skiiiitstor i Danmark, där Netto kommer ifrån. Typ. - Ymir, kontinental
Pom Swashbuckler Joined 23 Jun 2003 Messages 2,926 Location Enskededalen 18 Feb 2006 #3 Doombrädspelet hade de också [NT] NT = No Text (Ingen text)
S Saxifrage Hero Joined 7 May 2003 Messages 1,561 Location Stockholm 18 Feb 2006 #4 Rollspel och pretton ...och genast föddes begreppet "Netto-lajvare" för de som kör med dylik plastrekvisita... Grymt att LaMia-pizzan finns med salami, förresten.
Rollspel och pretton ...och genast föddes begreppet "Netto-lajvare" för de som kör med dylik plastrekvisita... Grymt att LaMia-pizzan finns med salami, förresten.
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 18 Feb 2006 #5 Fasen va´hett !! Tänk va´smidigt att handra lite rollspel samtidigt som man handlar sin frukostjuce..
Fasen va´hett !! Tänk va´smidigt att handra lite rollspel samtidigt som man handlar sin frukostjuce..
L Lycan Hero Joined 17 May 2000 Messages 1,211 Location Malmö 18 Feb 2006 #6 Blev lite paff när jag såg det där i deras utskick ja. Men men, perfekt födelsedagspresent till lillbrorsan
Blev lite paff när jag såg det där i deras utskick ja. Men men, perfekt födelsedagspresent till lillbrorsan
F Foggmock Myrmidon Joined 26 Aug 2000 Messages 4,596 Location Malmö 20 Feb 2006 #7 Tilläggas bör att deras säkerhetskrav också är lägre, därför boffervapnen på Netto var typ, stenhårda. Jag blev lite konfunderad när jag läste det. Orchmask, perfekt till rollspel. Men... jag spelar ju Mutant? (Hemligheten här är att lajv i mångt och mycket kallas rollespill på danska.)
Tilläggas bör att deras säkerhetskrav också är lägre, därför boffervapnen på Netto var typ, stenhårda. Jag blev lite konfunderad när jag läste det. Orchmask, perfekt till rollspel. Men... jag spelar ju Mutant? (Hemligheten här är att lajv i mångt och mycket kallas rollespill på danska.)