Nekromanti >>Rollspel

MovinGalt

Warrior
Wow...!

Man ser även att du har ett playstation och en 17-tums datorskärm som du inte använder. Samt minst 3 Kalle Anka-pocket. Sådana vill jag ha! :gremgrin:

/MovinGalt - stället var kanske lite malplacerat när du ska se på TV?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Wow...!

"Man ser även att du har ett playstation och en 17-tums datorskärm som du inte använder. Samt minst 3 Kalle Anka-pocket. Sådana vill jag ha! :gremgrin:"

Hahaha, jomenvisst. Det finns 47 Kalle Anka-pocket till därbakom, en 19"-skärm som 17"-skärmen står på. Playstationet är inte inkopplat för tillfället men så fort jag kopplar in det så ska jag klara FFVII. :gremtongue:

"stället var kanske lite malplacerat när du ska se på TV?"

Nah, faktiskt inte. Eller det beror ju på var man sitter. Till vänster om TVn har jag datorbordet där jag alltid sitter och tittar. Mitt emot TVn står en soffa och vid soffan har jag huvudet när jag ligger i sängen och tittar. Enda gångerna stället är ivägen är när jag ska åt tidningarna i bokhyllan. :gremsmile:

Jag ska nog möblera om någon dag... :gremwink:

MovinGalt

Warrior
Re: Wow...! [OT]

Nah, faktiskt inte. Eller det beror ju på var man sitter. Till vänster om TVn har jag datorbordet där jag alltid sitter och tittar. Mitt emot TVn står en soffa och vid soffan har jag huvudet när jag ligger i sängen och tittar. Enda gångerna stället är ivägen är när jag ska åt tidningarna i bokhyllan
Jag tycker att du ska göra oss alla en tjänst och fotografera hela lägenheten och lägga upp här istället. Minst 25 färgfotografier, med en author's comment under varje bild. Snälla :gremwink:

/MovinGalt

Big Marco

Läskig
Ca sex hyllmetrar. Nästan allt svenskt som har givits ut, mycket GDW, en salig blandning med D20-meck, och en massa annat udda bjäfs.

Mesta raritet, Eon V1.00 (i ett exemplar, den masstryckta är V1.01).