F Farbror Funkus Warrior Joined 6 May 2003 Messages 320 Location Hemma hos Faster Funkus? 27 Jul 2003 #1 ELLER? O Förutom mig o Midar förståss? R L D N E R
M Morgoth Swashbuckler Joined 2 Apr 2001 Messages 2,450 Location Uddevalla, Västra Götaland 27 Jul 2003 #2 Förutom mig o Midar förståss? Japp. Är jag Störande? Jepp. Inte nog med det, du tror säkert att du har någon sorts finess i det flum, men där misstar du dig allt! Jag har träffat damp-diagnosticerade med bättre humor än du (själv anser jag att jag har rätt mycket bättre humor än du). Du skräpar ner! Nå, jag gillar inte att komma med pekpinnen och bestämma hur folk ska bete sig, men när du ändå förde saken på tal, så... Mogz
Förutom mig o Midar förståss? Japp. Är jag Störande? Jepp. Inte nog med det, du tror säkert att du har någon sorts finess i det flum, men där misstar du dig allt! Jag har träffat damp-diagnosticerade med bättre humor än du (själv anser jag att jag har rätt mycket bättre humor än du). Du skräpar ner! Nå, jag gillar inte att komma med pekpinnen och bestämma hur folk ska bete sig, men när du ändå förde saken på tal, så... Mogz
Z ZeveruZ Veteran Joined 26 Jul 2003 Messages 23 Location Bromma 27 Jul 2003 #3 Japp här har ni mig fyllde 14 den 16/07
H Heimdal Veteran Joined 27 Jul 2003 Messages 3 28 Jul 2003 #4 jAPP! jAG OCH NÄSTAN ALLA I MIN ROLLSPELS GRUPP E 15!! Men du kanske menade under
Dimfrost Special Circumstances Joined 29 Dec 2000 Messages 8,629 Location Fallen Umber 28 Jul 2003 #5 Jao, det finns en avsevärd skillnad mellan mognaden hos 14-15-åringar, vilket fallet med Funkus relativt alls vår Mogge är ett lysande exempel på. /Dimfrost, elak
Jao, det finns en avsevärd skillnad mellan mognaden hos 14-15-åringar, vilket fallet med Funkus relativt alls vår Mogge är ett lysande exempel på. /Dimfrost, elak
G Greymourn Swordsman Joined 28 Jan 2001 Messages 593 Location I en stad i ett län etc. 28 Jul 2003 #6 Snälla... kan vi lägga ned hela mognads debatten... (den florerar med jämna mellanrum i olika trådar)
Snälla... kan vi lägga ned hela mognads debatten... (den florerar med jämna mellanrum i olika trådar)
Dimfrost Special Circumstances Joined 29 Dec 2000 Messages 8,629 Location Fallen Umber 28 Jul 2003 #7 ok då Sorry, jag kände bara för att göra en elak kommentar, inte starta någon debatt. Jag lovar att hålla tyst i ämnet från och med nu. /Dimfrost
ok då Sorry, jag kände bara för att göra en elak kommentar, inte starta någon debatt. Jag lovar att hålla tyst i ämnet från och med nu. /Dimfrost
G Greymourn Swordsman Joined 28 Jan 2001 Messages 593 Location I en stad i ett län etc. 28 Jul 2003 #8 Det verkar... som vi drivs av samma energi...
Man Mountainman Storsvagåret Joined 17 May 2000 Messages 7,965 Location Barcelona 30 Jul 2003 #9 Själv anser jag att jag har rätt mycket bättre humor än du .....näh!
L Lord Renisis Warrior Joined 26 Jul 2003 Messages 376 Location Linköping 1 Aug 2003 #10 skärpning kamrater. Är detta en debatt om Funkus humor? Det har inte så mycke med rollspel o göra. Tror ja iallafall Kamrat STALIN och Kamrat Boris
skärpning kamrater. Är detta en debatt om Funkus humor? Det har inte så mycke med rollspel o göra. Tror ja iallafall Kamrat STALIN och Kamrat Boris