Nekromanti Rollspels affärer i Lund/Malmö?

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Kommer till Lund imorgon då undrar jag såklart vilka rollspelsaffärer som finns där och i Malmö? SF-bokhandeln vet jag men finns det mer?

Ymir

Liten kantbaron
Unispel är en av Sveriges billigaste rollspelsförsäljare, och de har butik nånstans i centrala Lund om jag inte misinner mig.

Vi har också Spel på Clemenstorget, men deras rollspelssortiment har blivit under all kritik på sistone. Jag vet inte riktigt hur tillståndet är på Spel på Djäknegatan i Malmö, men när jag var där senaste hade de ett helt ok sortiment - inte lika bra som Clemenstorget hade då dock, och sen dess verkar som sagt alla rollspel ha försvunnit från Spel på Clemenstorget, så, nej, jag vet inte.

- Ymir, ayup

MrG

Swashbuckler
Men behöver du mer än SF-bokhandeln i Malmö? Mysig butik och trevlig personal...

-Gunnar

DesertRain

Hero
Spel på Clemenstorget säljer inte rollspel längre, så det finns bara Unispel kvar som ligger inne i stan.

Johan K

Gammal & dryg
Unispel har ett visst rollspelsföråd ja! Tänkte just tippsa om denna butik. Butiken ligger ganska nära McDonalds.
Spel på Clemensorget/Djäknegatan har noll & inget rollspel alls. De har slutat med det, tyvärr..

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
MrG said:
Men behöver du mer än SF-bokhandeln i Malmö? Mysig butik och trevlig personal...

-Gunnar
Nä säkert inte men visst har dom mest nytt. Det jag gillar med collectorspoint här uppe i Umeå ät att det finns ganska mycket av både nytt och gammalt.