Re: Top ten i att hata Norrland
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>1) Timrå IK
Jag hatar Timrå, fy faan vad jag hatar dem! De är fula, kaxiga och dryga.<p><hr></blockquote><p>Uppenbart har DU aldrig stött på eller träffat 08 De anser hela värden kretsar kring dom.. DE tror att Svea rikes hela naturtillgångar kommer från dom snacka om dryga kaxiga fula och idiotiska....!!! ( givet viss finns det undantag bland 08 det finns folk som har utbildad sig sett genom längre än näsan räcker )
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 2) Skatteutjämning
Läste nyligen hur djävla mycket (de flesta) Norrlandskomuner får ut per kapita från den satans Robin Hood skatten, helt djävla sjukt... Ren och skär komunism!<p><hr></blockquote><p>? Varför är det sjukt ? VAD SOM ÄR sjukt är att södra Svea stjäl våran MALM VÅRAN el kraft och den El kraft SOM produceras i norrland är mer än hälften av hela sveas El kraft och som en annan på pekade VI som behöver El för att klara kylan får dessutom BETALA ÖVER PRIS..
Allt vad jag säger ÄR JÄLVA 08 som har lagt ut reglerna.
DE är tjuvar De är banditer DE är fan korrupta politiker...
Men de är antagligen duktiga på att smutskasta och använda propaganda för att få OSS ärliga Norrlänningar att låta oärliga.. Eller så är det bara för att det är sant det är få 08 som är riktigt 100..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 3) "Vi flyt int"
Nej lev kvar där uppe i lapphelvetet och lev på bidrag ni.<p><hr></blockquote><p>OM ni gav OSS lön för den EL och den SKOG och den MALM som NI stjäl från OSS så skulle vi int behöva BIDRAG.. TÄNK på det nisse..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 4) Modo Hockey
Inte fullt lika äckliga som Timrå, men jag hatar dem ändå!<p><hr></blockquote><p>Tja jag har altid föraktat proffisionel idrot så tja igentligen är det Publiken som jag föraktar de blir plötsliga hjärnlösa idol dyrkande tomtar som vägrar att se vart de kör och HUR de kör till och från sport arenan De tål inte att man snackar skit om deras lag och de är totalt hjärndöda..
Faktum är att de på minner om religiösa fanatiker i sin dyrkan av favorit laget.. *ler* undrar undrar..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 5) Kyla
Det är inge kul med Kyla<p><hr></blockquote><p>Nej DET är därför vi har mer nytta av våran EL än NI har och NI tvingar OSS att betala MER för än vad NI betalar.. Stöld anser jag det är..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>6) Snö
Se ovan...<p><hr></blockquote><p>Se ovan..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 7) Luleå Hockey
Ännu ett drygt och äckligt hockeylag<p><hr></blockquote><p>Tja JAG är luleå bo och tja SE ovan angånde sport.. *ler* ska man sporta ska man sporta själv att se på sport är inte kul.. Utom Robot Wars.. Aaa metal som sliter metal i små bitar..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>
Mörker
Så att man inte ser infödingarna i tid till att fly.<p><hr></blockquote><p>Uppenbart så har du inte hört talas om att VI här uppe använder oss av lyktstolpar och är smarta nog att ha helljus på bilar.. Tänkt att ni där söder ut är SÅ teknologisk inkompetenta..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 9) Glesbyggdsstöd
Inte nog med att de ska ha massa skate"utjämning", de ska ha massa specialbidrag oxå!<p><hr></blockquote><p>*suck* .. Det ÄR från Glesbyggd som svea många rikedommar kommer ifrån odlingar kan inte ske i stora städer..
Tänk innan du talar...
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> 10) Surströming
Fy faaaan vad det stinker!<p><hr></blockquote><p>Måste Tyvär hålla med dig där det STINKER och inte smarkar det gott heller.. FAST Coca Cola smakar skit och urin och Pepsi, Dr Pepper och nästan alla andra är MINST Lika dålig.. utom några få som Must och MER..
Sen så Uj mardröm är ju Macdonalds deras burgare går inte att äta..
Fast jag brukar äta Falu korv med senap ketchup och hård brö som godis.. SÅ jag har unika smaksinnen...
och majoriteten av mina Norrläniska väner tycker Coca Cola smakar gott. *suck* kan inta fatta varför...
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hatten on 2000-11-02 15:40.</EM></FONT></P>