Burning Wheel Revised (som jag älskar det jag läst hittils, även om Mouse Guard verkar mer i min smak.
CthulhuTech (... meh)
Trudvang äventyrare (som innehöll en del balla grejer, men tyvärr fokuserade mer på nya förmågor snarare än rolltolkningsstöd)
AD&D: The Complete Ninja Handbook (GothCon-auktionen, kunde inte motstå)
Fae Noir (som verkar ha en småhäftig setting med ett dåligt system)
En Garde!: I skuggan av la Fronde (rea-inspirerat impulsinköp på GothCon, utifall att man någon gång faktiskt spelar En Garde. Har bara öppnat och kikat på illustrationerna hittils)
Panty Explosion (som jag misslyckas med att få ihop en grupp till)
Transhuman Space (awesome setting, men den känns lite ospelbar)
Changeling: the Lost (som jag älskar, men inte lyckats spela ännu)
Unknown Armies (som jag ännu inte hunnit läsa något djupare i, trots att det verkar riktigt häftigt)
Årets inköp har mest varit litteratur, och jag har inte hunnit spela ett enda av dem (utom TÄ, men whatever). Tror nog ändå att titeln årets inköp faller till Panty Explosion, tätt följt av Burning Wheel.
CthulhuTech (... meh)
Trudvang äventyrare (som innehöll en del balla grejer, men tyvärr fokuserade mer på nya förmågor snarare än rolltolkningsstöd)
AD&D: The Complete Ninja Handbook (GothCon-auktionen, kunde inte motstå)
Fae Noir (som verkar ha en småhäftig setting med ett dåligt system)
En Garde!: I skuggan av la Fronde (rea-inspirerat impulsinköp på GothCon, utifall att man någon gång faktiskt spelar En Garde. Har bara öppnat och kikat på illustrationerna hittils)
Panty Explosion (som jag misslyckas med att få ihop en grupp till)
Transhuman Space (awesome setting, men den känns lite ospelbar)
Changeling: the Lost (som jag älskar, men inte lyckats spela ännu)
Unknown Armies (som jag ännu inte hunnit läsa något djupare i, trots att det verkar riktigt häftigt)
Årets inköp har mest varit litteratur, och jag har inte hunnit spela ett enda av dem (utom TÄ, men whatever). Tror nog ändå att titeln årets inköp faller till Panty Explosion, tätt följt av Burning Wheel.