Nu blir jag nyfiken! Använder ni Vornheim något?slanfan;n112149 said:Chronopia-ripoff i DnD5 leder till mycket glädje. Mitt enda störningsmoment är allt jag inte spelar
Ja, Vornheim, Carcosa, Toome of adventure design och RaPL är alla alltid inom räckhåll.Björn Wärmedal;n112153 said:Nu blir jag nyfiken! Använder ni Vornheim något?
Det var en kamp på liv och död, men jag vann till slut. Och det är oktober månad. Jag har ingen aning hur jag ska kunna recensera detta monster till bok, men jag ska göra ett försök i dagarna.Skarpskytten;n111880 said:Just det. [...] Playing at the World [...] Recension kommer. Förmodligen i oktober månad. Boken är som ett maratonlopp i text.
Skarpskytten;n123260 said:Det var en kamp på liv och död, men jag vann till slut. Och det är oktober månad. Jag har ingen aning hur jag ska kunna recensera detta monster till bok, men jag ska göra ett försök i dagarna.
Respekt!Skarpskytten;n123260 said:Det var en kamp på liv och död, men jag vann till slut. Och det är oktober månad. Jag har ingen aning hur jag ska kunna recensera detta monster till bok, men jag ska göra ett försök i dagarna.
Awesomecake! Det låter misstänkt mycket som att farbror Erik hälsade på.luddwig;n124281 said:Helgglädje! Två dagar med Exemplars & Eidolons och hexcrawl på Isle of Dread. Mycket trevligt var det och med lite tur blir det en fortsättning.
Ja tänk att det gjorde han. Och vid tillfälle får farbror Debbie också hälsa på om han vill.DeBracy;n124286 said:Det låter misstänkt mycket som att farbror Erik hälsade på.
Järn är på väg ut till fundarna. Inte nog med det, jag fick möjlighet att spelleda Järn i Stockholm för en grupp as-peppa spelare!RasmusL;n111714 said:Det är min rollspelsglädje just nu! Vad är din!?