Mannen i skogen
Präst
Kom bara ihåg att det stavas med ô och inte ö.Guran89;n167804 said:@Mannen i skogen: Det är faktiskt ett väldigt bra namn, nu när jag kollat upp vad sjutton det betyder.
Kom bara ihåg att det stavas med ô och inte ö.Guran89;n167804 said:@Mannen i skogen: Det är faktiskt ett väldigt bra namn, nu när jag kollat upp vad sjutton det betyder.
Ja det är I och för sig sant. Men likväl cooltGuran89;n167804 said:Det är ett coolt namn. Men känns mer mytologi än folktro? Om man nu ska göra den distinktionen.
Viktig detalj i det hela, indeed.Mannen i skogen;n167810 said:Kom bara ihåg att det stavas med ô och inte ö.
Är verkligen regnbågen cool? Jag är inte jätteövertygad.????han som kallades göte;n167811 said:Ja det är I och för sig sant. Men likväl coolt
Tänk på hur högt upp i atmosfären den befinner sig...Robert;n167846 said:Är verkligen regnbågen cool? Jag är inte jätteövertygad.????
Om den är dubbel så är den sjukt cool. Det har jag sett på InternetRobert;n167846 said:Är verkligen regnbågen cool? Jag är inte jätteövertygad.????
Hört om Changeling, men helt missat Sägen. Inte spelat något åt det här hållet heller tidigare.solvebring;n167859 said:När man talar om ... trollen!
Ja, jag tänkte också säga det – aldrig hört talas om rollspelet Sägen?
Nå, konceptet är bra och jag gillar dessa rollspel som tusan, även om jag aldrig fått tummen ur att spela dem. Jag ska göra det, någon gång, men men ... Nå, och när jag säger "dessa rollspel", tänker jag främst på Sägen och Changeling.
Vad det inte Legend som förvandlades till Sägen?Arfert;n167819 said:När kommer Legend, förresten? Snart?