nja, det må va hent, men borlänge stavas inte såÄven Borlänge finns i Gemini. Källa: Johan Egerkrans.
View attachment 13250
nja, det må va hent, men borlänge stavas inte såÄven Borlänge finns i Gemini. Källa: Johan Egerkrans.
View attachment 13250
Hur?Fun fact, den här seriestrippen bryter mot genevekonventionen...
Om jag minns rätt: det röda korset. Det är reglerat hur det får användas.Hur?
Ja precis, nu hittar jag inte videon jag tänkte på men det är väldigt tydligt att man bara får använda röda korsets symbol om man är röda korset, och att det inkluderar all typ av media, vilket är varför dataspel antingen byter färg eller symbol på sina healing-saker.Om jag minns rätt: det röda korset. Det är reglerat hur det får användas.
Så inte ens om man gör en film när man blir räddad av läkare från Röda Korset så får läkarna ha röda kors på sig?Ja precis, nu hittar jag inte videon jag tänkte på men det är väldigt tydligt att man bara får använda röda korsets symbol om man är röda korset, och att det inkluderar all typ av media, vilket är varför dataspel antingen byter färg eller symbol på sina healing-saker.
Stämmer bra det. " Any use that is not expressly authorized by the Geneva Conventions and their Additional Protocols constitutes a misuse of the emblem. Use of these emblems by unauthorized persons is strictly forbidden. Please contact the ICRC for more information. " Dom har alltså vänt på det och definierat när det är tillåtet att användas, vilket jag gissar är hur man också kan säga att det är förbjudet i dataspel och liknande som väl knappast fanns när den skrevs.Så inte ens om man gör en film när man blir räddad av läkare från Röda Korset så får läkarna ha röda kors på sig?
Übereil
Vem kallar du människa?!Förstår om du som människa är avundsjuk på dem
Också, antar jag, varför den här snubbens axlar ser annorlunda ut än i diverse tidigare media.Ja precis, nu hittar jag inte videon jag tänkte på men det är väldigt tydligt att man bara får använda röda korsets symbol om man är röda korset, och att det inkluderar all typ av media, vilket är varför dataspel antingen byter färg eller symbol på sina healing-saker.
StormspikeVem kallar du människa?!
rimligtStormspike
Nu blir jag ju nyfiken; vad är det HÄR för spel?Bästa sättet att räkna ut vem som får börja.View attachment 13352
Cookie JarNu blir jag ju nyfiken; vad är det HÄR för spel?
Ser ut som riktigt usel AI-skapelse (trynet mitt i munnen). Googlade clungus och det verkar vara en grej, FB-sidan ”cursed AI” där folk postar jättefula obegripliga AI-serier.View attachment 14801
Fattar nån denna?
Ser ut som den mesta andra AI-humor, förutom att den i alla fall fick bokstäverna rätt hela vägen?View attachment 14801
Fattar nån denna?