Genesis Ni dés ni maître Joined 17 Aug 2000 Messages 15,519 Location Göteborg 11 Apr 2024 #681 Serial râlistes
obak Hero Joined 17 Jul 2013 Messages 1,250 11 Apr 2024 #682 Genesis said: View attachment 17558 Serial râlistes Click to expand... Hon hon, le hon!
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 5,853 13 Apr 2024 #687 »Jag i verkligheten« | »Min rp i rollspel« Forumet är min nya bästa språkapp*! »Jag på sant.« Perso är kort för personnage? Och JDR vet jag sen tidigare att det är Jeu de Rôle, spel av roll. * Också enda språkapp, borde skaffa nån till så jag kan läsa det där seriealbumet jag köpte i Paris för flera år sen.
»Jag i verkligheten« | »Min rp i rollspel« Forumet är min nya bästa språkapp*! »Jag på sant.« Perso är kort för personnage? Och JDR vet jag sen tidigare att det är Jeu de Rôle, spel av roll. * Också enda språkapp, borde skaffa nån till så jag kan läsa det där seriealbumet jag köpte i Paris för flera år sen.
Genesis Ni dés ni maître Joined 17 Aug 2000 Messages 15,519 Location Göteborg 14 Apr 2024 #688 DeBracy said: Perso är kort för personnage? Click to expand... Jepp! DeBracy said: Och JDR vet jag sen tidigare att det är Jeu de Rôle, spel av roll. Click to expand... MJ = Maître/Maîtresse de Jeu PJ = Personnage Joueur/Joueuse PNJ = Personnage Non Joueur/Joueuse Rôliste = Rollspelare
DeBracy said: Perso är kort för personnage? Click to expand... Jepp! DeBracy said: Och JDR vet jag sen tidigare att det är Jeu de Rôle, spel av roll. Click to expand... MJ = Maître/Maîtresse de Jeu PJ = Personnage Joueur/Joueuse PNJ = Personnage Non Joueur/Joueuse Rôliste = Rollspelare
Gamiel Myrmidon Joined 22 Dec 2013 Messages 3,761 Location Stockholm 16 Apr 2024 #689 via Was looking at the Ravenloft cover art and for some reason just saw a muppet. : r/CurseofStrahd (reddit.com)
via Was looking at the Ravenloft cover art and for some reason just saw a muppet. : r/CurseofStrahd (reddit.com)
Übereil Swashbuckler Joined 10 Jun 2010 Messages 1,917 Location Örebro 16 Apr 2024 #692 Anchorman said: View attachment 17614 Click to expand... AKA tonåringar. Übereil
Gamiel Myrmidon Joined 22 Dec 2013 Messages 3,761 Location Stockholm 18 Apr 2024 #694 Man försöker ha en ondskefull monolog och så bestämmer sig ens katt att störa. Av horror of party beach (@jimmyjimsjim) / X (twitter.com) - tror jag, hittade den i andra hand
Man försöker ha en ondskefull monolog och så bestämmer sig ens katt att störa. Av horror of party beach (@jimmyjimsjim) / X (twitter.com) - tror jag, hittade den i andra hand
Gamiel Myrmidon Joined 22 Dec 2013 Messages 3,761 Location Stockholm 23 Apr 2024 #699 He faced the Gum Ja-bear, he drank the water of life, he is the Kwisatz Haribo - Evan Schober | Facebook
He faced the Gum Ja-bear, he drank the water of life, he is the Kwisatz Haribo - Evan Schober | Facebook